تأخیر در عرضه آیفون 12

به گزارش سفر به تایلند، تقریباً تمام قطعات گوشی های اپل سفارشی هستند یعنی زمان بندی و عملیات مهندسی باید طوری باشد که تا زمان عرضه در ماه سپتامبر، میلیون ها قطعه برای مونتاژ کردن آماده شده باشند.

تأخیر در عرضه آیفون 12

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، با توجه به مسائلی که ویروس کرونا پیش آورده، برنامه های شرکت اپل برای تولید آیفون جدید ممکن است به تأخیر بیفتد.

درست در زمانی که انتظار می رفت شرکت اپل تولید آیفون 12 را شروع کند، محدودیت های مسافرتی به منظور متوقف سازی گسترش بیماری کرونا به اجرا در آمده است. قرار بود که گوشی جدید در ماه سپتامبر عرضه شود.

به طور معمول تولید گوشی قبل از تابستان شروع نمی شود و سازندگان نخستین ماه های سال را صرف آماده شدن برای هماهنگی با میزان تقاضا برای گوشی های جدید می کنند. اما رویترز به نقل از کارشناسان زنجیره عرضه اپل خبر داده است که مسائل سفر و مسائل بیماری ممکن است بر شروع مرحله اصلی تولید آیفون اثر منفی بگذارد.

به گزارش رویترز معمولاً در فرایند موسوم به اعتبارسنجی عملیات مهندسی که در آن شمار اندکی از نیرو های خط تولید باید قطعات گوشی ها را سوار کنند و کلیه مسائل پیش آمده را برطرف کنند کارکنان اپل باید با کارکنان شرکت چینی فاکس کان کار کنند که بیشتر گوشی های آیفون در کارخانه های آن تولید می شود.

رویترز به نقل از یکی از کارمندان سابق اپل خبر داد: احتمالاً فقط یک خط مونتاژ دارند و می خواهند همان را امتحان کنند. آیا مهندسان اپل با مهندسان فاکس کان کار می کنند؟ اگر این طور باشد کار ها رو به پیشرفت است. اما اگر این طور نباشد یعنی در قرنطینه قرار دارند که خبر بدی است.

طبق گزارش رویترز، مهندسان اپل معمولاً در ماه های مارس و آوریل با همکاری کارکنان فاکس کان خط های مونتاژ را راه اندازی و امتحان می کنند و بعد کلیه تنظیمات لازم را در آوریل و می، انجام می دهند. همه چیز تا ماه ژوئن آماده می شود تا بتوانند به تدریج خروجی خط تولید آیفون را افزایش دهند و به محض شروع عرضه کردن گوشی ها برای پاسخ دادن به تقاضا آمادگی داشته باشند.

تقریباً تمام قطعات گوشی های اپل سفارشی هستند یعنی زمان بندی و عملیات مهندسی باید طوری باشد که تا زمان عرضه در ماه سپتامبر، میلیون ها قطعه برای مونتاژ کردن آماده شده باشند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 787

به "تأخیر در عرضه آیفون 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأخیر در عرضه آیفون 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید