موبایل، تبلت و گجت ها

اپل یک کیبورد عجیب به بازار عرضه کرد!

زومیت نوشت: اپل درصدد است تا با عرضه نسخه ای بهتر و محکم تر از مجیک کیبورد، آیپد پروهای OLED را بیش ازپیش به لپ تاپ ها شبیه کند.

17 آذر 1402

استخدام متخصص سئو از سایت ادروم و دریافت خدمات سئو تضمینی

با توجه به اهمیت حضور آنلاین و رقابت فراوانی که در بازارهای اینترنتی وجود دارد بسیاری از صاحبان سایت ها تصمیم به استخدام متخصص سئو می گیرند. متخصصین سئو یا همان سئو کاران در صنعت دیجیتال مارکتینگ نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند. آنها با تخصصی که دارند...

3 مرداد 1402

معجزه تغییرات کوچک در فرآیند نظافت آشپزخانه صنعتی

حفظ نظافت در آشپزخانه های صنعتی، اطمینان از ایمنی و کیفیت غذا، رعایت مقررات بهداشتی و ایجاد محیط کاری دلپذیر برای کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

1 تیر 1402

زباله های ارزشمند باقیمانده از قوی ترین موشک جهان

پس از آنکه بلندترین موشک جهان پس از برخاستن در هوا منفجر شد، بقایای آن به برخی از نواحی پرتاب شد. اکنون شرکت اسپیس ایکس اعلام کرده اگر فکر می کنید که تکه ای از زباله ها را شناسایی کرده اید، لطفاً سعی نکنید زباله ها را مدیریت یا بازیابی کنید؛ در عوض، لطفاً...

4 اردیبهشت 1402

برترین کولر گازی 18000 در بین برندهای ایرانی و خارجی کدام است؟

در دنیای امروز، کولرهای گازی از جمله اصلی ترین روش های سرمایش منازل و فضاهای تجاری هستند. با وجود تعداد زیادی برند و مدل مختلف از کولرهای گازی 18000، انتخاب برترین مدل برای نیازهای شما امری حیاتی است. اما برترین کولر گازی 18000 بدون در نظر گرفتن برند، می بایست...

23 فروردین 1402

آیا امکان شکایت از پیج اینستاگرامی وجود دارد؟

بسیاری از افراد با ساخت اکانت های جعلی و مزاحمت برای کاربران در فضای اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری می نمایند که ضروری است نکات مربوط به شکایت از پیج اینستاگرام را بدانید تا در این مواقع به صورت قانونی برخورد کنید.

22 بهمن 1401

خرید بسته اینترنت همراه اول؛ راهنمای انتخاب به صرفه ترین بسته

خرید بسته اینترنت همراه اول با قیمت 30 هزار و 738 تومان منطقی ترین گزینه پیش رو به نظر می رسد. در این حالت هر گیگابایت حدود چهار هزار و 291 تومان تمام می گردد و مشترک ظرف 30 روز، هفت گیگ حجم در اختیار خواهد داشت. پس باید استفاده تان را طوری مدیریت کنید که روزانه...

4 دی 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 782G رونمایی کرد

کوالکام به تازگی از پردازنده اسنپدراگون 782G به عنوان جانشینی برای پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس رونمایی نموده است.

2 آذر 1401

فرایند تست MIUI 14 روی گوشی شیائومی 13 آغاز شد

به گزارش وب سایت Xiaomiui، ظاهرا شیائومی فرایند تست رابط کاربری MIUI 14 که مبتنی بر اندروید 13 است را روی گوشی های سری 13 خود آغاز کرده است.

26 مهر 1401

این بیماری های رایج در سفر را بشناسید؟

بیماری های رایج در سفر را چقدر می شناسد؟ چه نوع بیماری ها بیماری های رایج در سفر محسوب می شوند؟ بیماری های چون سردرد، سرگیجه، سرماخوردگی و چندین مورد دیگر بیماری هایی است که در سفر ممکن است هر مسافری به آن مبلا گردد. البته بعضی از بیماری ها آنچنان حاد...

22 مهر 1401

ماجرای صفر شدن بدهی مشترکان موبایل ، همراه اول هک شد؟

اخیرا برخی از مشترکان اپراتور همراه اول با انتشار تصاویری از صورتحساب خود، از صفر شدن قبوضشان خبر دادند و این شائبه بوجود آمد که ممکن است سامانه امور مشترکین همراه اول هک یا دچار اختلال شده باشد.

5 مهر 1401

این دولت فروش آیفون بدون شارژر را ممنوع نمود

زومیت نوشت: برزیل در بیانیه ای اظهار داشت اپل باید فروش آیفون هایی را متوقف کند که بدون شارژر عرضه می شوند. به گفته دولت برزیل، هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند حذف شارژر باعث حفاظت از محیط زیست می گردد.

19 شهریور 1401

تصاویر غول دو میلیاردی برقی چینی در تهران ، تیگو 8 پرو هیبرید با 11 حالت رانندگی مختلف

فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به وسیله مدیران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو آشنا می شویم.

7 شهریور 1401

چگونه برترین ضد آفتاب پوست چرب را انتخاب کنیم؟

چند سالی است که انجام روتین های پوستی جز جدایی ناپذیر زندگی هر شخص شده است، چرا که روتین پوستی به جوان سازی و مراقبت از آن در برابر هر نوع آلودگی می انجامد. اما در نظر داشته باشید که هیچ دو ضد آفتابی شبیه به هم نیست و شما این نکته مهم را پس از استفاده از...

23 مرداد 1401

(اینفوگرافیک) 7 روش موثر برای افزایش تمرکز و پرهیز از حواس پرتی

تمرکز را هم می توان با تمرین ها و ترفند های مختلف تقویت کرد. در مطلب زیر 7 روش را برای پرورش ذهنی شما آماده نموده ایم که از نظر می گذرانید.

22 مرداد 1401

ترفندهای تشخیص طالبی و خربزه شیرین

طالبی و خربزه از میوه های شیرین و خوشمزه این فصل هستند. ولی چطور برترین آنان را انتخاب کنیم؟

28 تیر 1401

چگونه پسورد وای فای را از آیفون با کامپیوتر مک به اشتراک بگذاریم؟

دیگر گذشت آن دورانی که احتیاج داشتیم روی هر دستگاهی، پسورد وای فای را وارد کنیم. این روزها، کافی است روی یک دستگاه، مثلا گوشی موبایل خود پسورد وای فای را داشته باشید تا به راحتی با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید و آن ها هم به وای فای وصل شوند.

26 تیر 1401

معرفی هتل آکرا باروت در آنتالیا

هتل آکرا باروت (Akra Barut)شهر ساحلی آنتالیا، با جذب سالانه 18 میلیون توریست، یکی از پرطرفدار ترین مقاصد توریستی تابستانی در دنیا، خصوصا برای ایرانی ها است. آنتالیا همچنین به داشتن لوکس ترین و بهترین هتل های دنیا معروف است. اگر قصد سفر به این شهر ساحلی و بی...

8 تیر 1401

بازگشت جناب خان از پنجشنبه به خندوانه

جناب خان از پنجشنبه این هفته و بعد از یک ماه دوری، به برنامه خندوانه می آید. این خبر شب گذشته در اکانت رسمی اینستاگرام خندوانه، از طریق رامبد جوان و محمد بحرانی در گفت وگویی زنده اعلام شد.

7 تیر 1401
تعداد: (129)