معرفی موزه قهوه دبی ، امارات Coffee Museum Dubai

به گزارش سفر به تایلند، موزه قهوه دبی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با موزه قهوه دبی اشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی موزه قهوه دبی ، امارات Coffee Museum Dubai

موزه ای با طعم قهوه در دبی میزبان دوستداران انواع قهوه از سراسر جهان است. قهوه از محبوب ترین نوشیدنی ها در کشور امارات متحده عربی است. تقریبا در تمام کافه های شهر قهوه سرو می شود. موزه قهوه بینش جالبی از نحوه تولید قهوه این نوشیدنی پرطرفدار را ارائه می دهد.

موزه قهوه در دبی در منطقه الفهیدی واقع شده است. در موزه با فرهنگ های مختلف در مورد قهوه آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت کشور های مختلف چطور قهوه را تولید و درست می نمایند. هم اکنون تمامی انواع مختلف قهوه در این مکان جمع شده است. قهوه های کمیاب و عجیب ترین طعم های قهوه کشور های مختلف را تنها در موزه ای با طعم قهوه در دبی می توانید امتحان کنید. با ورود به کافه بوی خوش قهوه شما را از خود بی خود می کند.

اینجا مکانی متفاوت با کافه های دیگر دبی می باشد. با اینکه ساختمان موزه قهوه کوچک است، اما ارزش آن را دارد تا مدتی را در کافه بگذرانید و از قهوه های خوش عطر موزه لذت ببرید. تعدادی دستگاه های قهوه ساز به همراه لوازم جانبی در کافه واقع شده است. در موزه اطلاعات زیادی در مورد دانه های قهوه و فرآوری قهوه می توانید به دست آورید. یک فرد به آسانی می تواند 20 تا 30 دقیقه را در اینجا سپری کند. اما بنا به گفته مشتریان به تازگی هزینه 10 درهم برای ورود به قهوه باید پرداخت شود. در عوض از دو فنجان کوچک قهوه تازه دم بهره مند خواهید شد.

در این موزه مغازه سوغاتی فروشی وجود دارد که در آن می توانید انواع قهوه را پیدا کنید. این موزه شامل دو طبقه است که می توانید بخش های متنوع و بی همتایی را مشاهده کنید. در طبقه اول، تمام وسایل دم کردن این نوشیدنی و برشته کردن آن وجود دارد که می توانید مراحل ساخت قهوه را به طور زنده مشاهده کنید.

تمام وسایل آنتیک مربوط به قهوه در این طبقه موجود است و دوستداران قهوه می توانند آن ها را از مغازه داخل موزه خریداری نمایند. در طبقه اول کتاب های مربوط به قهوه و مستند هایی مربوط به آن وجود دارند که پیشنهاد می کنیم از آن ها تماشا کنید.

به لطف خالد الملا (Khalid Al Mulla) ، صاحب شرکت ایسترن من اند کو (Eastern Men and Co)، دبی دارای بزرگترین موزه در این زمینه در خاورمیانه می باشد که می توانید از تماشا آن لذت ببرید.

اطلاعات :

آدرس موزه قهوه : Dubai - United Arab Emirates-Al Faheide 69- 69

تلفن موزه قهوه : 97143538777

وبسایت موزه قهوه : www.coffeemuseum.ae

منبع: تاپ تراول
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2316

به "معرفی موزه قهوه دبی ، امارات Coffee Museum Dubai" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی موزه قهوه دبی ، امارات Coffee Museum Dubai"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید