تشریح شرایط حامد حدادی از زبان بدنساز تیم ملی بسکتبال

به گزارش سفر به تایلند، بهروز مهدوی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط بدنی اردونشینان تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان قبل از ورود به اردوی تیم ملی و طی هفته های پایانی لیگ برتر فشار زیادی را متحمل شده بودند به همین دلیل مجبور به انجام یک مرحله ریکاوری بودیم تا مجدد آنها را وارد دوره بدنسازی کنیم.

تشریح شرایط حامد حدادی از زبان بدنساز تیم ملی بسکتبال

وی با بیان اینکه طبق این فرایند بدنسازی اردونشینان تیم ملی بسکتبال شروع شده، اظهار داشت: شرایط کلی بازیکنان بد نیست. هنوز تا زمان حضور در اولین رویداد که مربوط به انتخابی کاپ آسیا و پنجره سوم این رقابت ها می شود زمان داریم و طبق این فاصله زمانی باقی مانده تمرینات بدنسازی را دنبال می کنیم تا بازیکنان برای مسابقات آماده باشند.

مربی بدنساز تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه اوج بدنسازی این تیم برای المپیک خواهد بود، اظهار داشت: البته سیستم بدنسازی امروز مانند گذشته نیست که تمرکز اصلی صرفا برای یک رویداد باشد و مثلا قبل از آن رویداد شرایط بدنی بازیکنان به 60 درصد برسد و برای رویداد اصلی صد درصد شود. الان سیستم برنامه ها به گونه ای است که می توان تغییرات موردنظر را در یک بازه زمانی یک هفته ای هم ایجاد کرد.

مهدوی ادامه داد: در واقع برای مسابقات کاپ آسیا آمادگی بدنی لازم در بازیکنان ایجاد خواهد شد؛ بعد از آن نحوه و فشار برنامه های تمرینی به گونه ای در نظر گرفته می شود که مجددا برای المپیک به اوج آمادگی لازم برسند. در هر صورت المپیک رویداد مهم و اصلی است و بدنسازی برای آن سنگین و حساس تر انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به غیر از حامد حدادی دیگر اردونشینان تیم ملی بسکتبال با مشکل آسیب دیدگی روبرو نیستند، در خصوص شرایط این بازیکن گفت: حامد حدادی کنار تیم حضور دارد اما به صورت انفرادی برنامه های تمرینی و بدنسازی خود را دنبال می نماید تا آسیب دیدگی که بابت زانو دارد رفع شود و بتواند شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را پیدا کند.

بدنساز تیم ملی بسکتبال درمورد زمان ملحق شدن حامد حدادی به تمرینات گروهی این تیم توضیح داد: تصمیم گیری در خصوص حامد حدادی و زمان ملحق شدنش به تمرینات گروهی با پزشک او است. در حال حاضر حامد شرایط بدی ندارد اما به خاطر آسیب دیدگی اش احتیاج به تمرینات جداگانه دارد. هنوز پزشک او اجازه خارج شدن از این شرایط تمرینی را نداده است. هر زمان چنین تصمیمی گرفته شود، حدادی به تمرینات باز می شود.

مهدوی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا شرایط حدادی به گونه ای است که بتواند تیم ملی را در انتخابی کاپ آسیا همراهی کند؟ نیز گفت: در این زمینه هم تصمیم گیری با سرمربی تیم ملی است. امیدواریم که حامد بتواند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد. باید دید تا هفته آینده چه شرایطی پیرامون او و آسیب دیدگی اتفاق می افتد.

بدنساز تیم ملی بسکتبال تاکید نمود: شرایط کلی و فعلی حامد حدادی نرمال است. او پیگیر رفع کردن مشکل آسیب دیدگی زانو و درد آن به وسیله فیزیوتراپی است. فعلا هم به انجام تمرینات بالاتنه و هوازی مشغول است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1623

به "تشریح شرایط حامد حدادی از زبان بدنساز تیم ملی بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح شرایط حامد حدادی از زبان بدنساز تیم ملی بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید