تعبیر خواب سفر کردن (مسافرت)

به گزارش سفر به تایلند، با تعبیر خواب سفر رفتن، تعبیر خواب مسافرت، تعبیر خواب سفر مشهد، تعبیر خواب مسافرت کاری، تعبیر خواب مسافرت با ماشین و ... همراه ما باشید.

تعبیر خواب سفر کردن (مسافرت)

از سفر با هزینه سفر پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

سرویس سرگرمی - بیشتر ما رویای سفر کردن به مکان هایی را می بینیم که تا کنون به آنجا سفر ننموده ایم. اگر در خواب، سفر کردن و مسافرت با هر وسیله ای موضوع رویای ما نهاده شد می توان از تعابیر خواب به روایت معبران غربی و امروزی استفاده کرد. تعبیر گران غربی امروزه با استفاده از نمادها و سمبل ها به تعبیر خواب های جدید پرداخته اند. بخشی از سفرهایی که در رؤیا دیده می شوند شامل سفرهای زیارتی مانند سفر کربلا، سفر مشهد و... هستند که برای تعابیر این گونه خواب ها بایستی به تعبیر خواب زیارت و زائر رجوع کنیم و اما تعبیر خواب سفر کردن و یا مسافرت چگونه است؟

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب سفر کردن

محمدبن سیرین گوید: اگر کسی بیند که سفر کرد و آنجا که رفت بهتر از آنجا بود که بود، دلیل است که حالش نیکو گردد. اگر کسی آنجا که رفت بدتر از آنجا بود که بود، تاویلش به خلاف این بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: سفر در خواب دگرگونی و تبدیل است در بیداری. چنانچه درخواب ببینید سفر می کنید دگرگونی و تغییری در زندگی شما پدید می آید. اگر به جایی سفر می کنید که بهتر است از آنجا که می روید وضع شما بهتر می گردد ولی اگر به جایی که می روید از جایی که سفر را شروع می کنید بدتر است وضع شما بد می گردد و تغییری که پدید می آید مطلوب و دلخواهتان نیست.

کارل گوستاو یونگ می گوید:

خواب دیدن اینکه به سفر می روید بیانگر سود، کشف خود یا پیشرفت است. منظره ای که در سفرتان می بینید و روش سفرتان بیانگر احساسات و فرآیند هایی است که ممکن است الان در حال تجربه کردنش باشید

خواب دیدن اینکه دوستانتان به سفر می فرایند بیانگر تغییر خوشایند و هماهنگ است. شما از این تغییرات استقبال می کنید.

اگر در خواب دیدید که به سفر می روید بیانگر این است که به تغییر منظره احتیاج دارید. شما حس می کنید که خیلی کار می کنید و احتیاج دارید که زمانی برای خودتان بگذارید و خوشی و استراحت کنید. تعبیر دیگر این است که خواب به این معنی است که شما به دنبال کشف جنبه متفاوتی از خودتان هستید.

خواب دیدن اینکه سفر می کنید بیانگر مسیرتان به سمت اهداف زندگی است. به تعبیری دیگر سفر کردن بیانگر تمایل شما برای فرار از بار های روزمره است. جایی که هیچ کس از شما انتظار و توقعی ندارد، شما به دنبال تغییر در چشم انداز هستید. شاید زمان آن رسیده است که شروعی تازه داشته باشید. اگر سفر های شما به خاتمه می رسد، پس نمایی از تکمیل موفقیت آمیز اهدافتان است.

آنلی بیتون:

  • اگر خواب ببینید هنگام سفر از زمینی سنگلاخ و شیب دار می گذرید، علامت آن است که پس از رسیدن به منفعتی آشکار، زیان و نومیدی گریبانتان را خواهد گرفت.
  • اگر خواب ببینید به هنگام مسافرت از تپه ها و کوههای سرسبز و حاصلخیز عبور می کنید، علامت آن است که به شکل برجسته ای شاد و سعادتمند خواهید شد.
  • اگر خواب ببینید همراه جمعیتی با ماشینی مسافرت می کنید، علامت آن است که با ماجراهایی دلپذیر روبرو خواهید شد و دوستانی تازه پیدا خواهید کرد.

تعبیر خواب سفر به مشهد

شیخ طوسی می گوید: اگر دیدی به همراه پدرت به مشهد رفته ای به این معناست که در این جهان عاقبت بخیر خواهی شد و هیچ وقت در زندگی شرمسار خانواده نمی شوی.

تعبیر خواب سفر کاری

کارل گوستاو یونگ می گوید: خواب دیدن اینکه شما به سفر کاری می روید بیانگر این است که زمان سختی را پیش رو دارید تا کوشش کنید که آرامش یابید و راحت باشید. ممکن است زیر بار فشار روزمره له می شوید.

تعبیر خواب مسافرت با ماشین

کارل گوستاو یونگ می گوید: خواب دیدن اینکه شما با ماشینتان به سفر می روید بیانگر سفر زندگی تان و تصمیماتی است که در زندگی می گیرید. اگر سفر جاده ای، هموار باشد، بیانگر این است که در حوادث زندگی به آرامی از مرحله ای به مرحله دیگر می روید. اگر سفر جاده ای، بی نظم و پر هرج و مرج باشد، بیانگر موانع و مسائلی در زندگی بیداری تان است. مقصد و توقف هایی که در سفر جاده ای می کنید را در نظر گیرید.

خواب دیدن اینکه شما با ماشینی پر از آدم سفر می کنید بیانگر دوستان تازه و ماجراجویی های هیجان انگیز است.

تعبیر خواب سفر کردن به مکانی نامعلوم

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که سفر کرد و ندانست که به کجا می رود، دلیل کند که از زن جدا گردد و یااز سرای خود به سرای دیگر رود. اگر به وداع قومی می رفت یا قومی به وداع او آمدند، دلیل است حالش متغیر گردد و باز به صلاح آید.

آنلی بیتون می گوید: اگر خواب ببینید به مکان هایی ناشناخته و کشف ناشده مسافرت نموده اید، نشانه آن است که دشمنانی خطرناک خواهید داشت.

تعبیر خواب سوغاتی سفر

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که ساک و کیف و بونه و بسته های زیادی دارید و به سفر می روید تغییراتی در زندگی شما پدید می آید که تکالیفتان را زیاد می نماید. وظایف دشواری را به عهده می گیرید ولی اگر در خواب دیدید که از سفر بازگشته و سوغاتی و کیف و و بسته زیاد همراه دارید خوب است و خبر می دهد که به دنبال دگرگونی ها سودی عاید شما می گردد که به اندازه همان بسته هاست.

تعبیر خواب مسافرت همراه با خداحافظی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر دیدید به سفر می روید و گریه می کنید از ملاقات کسی مسرور می شوید اگر در خواب دیدید به عزم سفر وداع و خداحافظی می کنید اما نمی دانید به کجا می روید خوب نیست ولی اگر در عالم خواب مطلع باشید و بدانید که راهی کجا هستید خوب است. کسی را به سفر فرستادن چنین است که از ملاقات کسی مسرور می شوید یا بشارتی به شما می رسد.

تعبیر خواب مسافرت با وسایل مختلف

لوک اویتنهاو می گوید:

  • با کالسکه: خوشبختی دائمی
  • با پای پیاده: امور بسیار مهمی در پیش رو دارید

آنلی بیتون می گوید: اگر خواب ببینید به تنهایی با ماشین مسافرت می کنید، علامت آن است که به سفری پرحادثه خواهید رفت.

مسافرت به وسیله دریا

آنلی بیتون می گوید:

  • اگر خواب ببینید به وسیله دریا مسافرت می کنید، نشانه آن است که علاوه بر دریافت پاداش کارهای دشواری که به ثمر رسانده اید، پول بسیار زیادی نیز به دستتان خواهد رسید.
  • اگر خواب ببینید هنگام مسافرت به وسیله دریا با فاجعه ای روبرو می شوید، نشانه آن است که گرفتار عشق های دروغین خواهید شد.

لوک اویتنهاو می گوید: سفر دریایی: شما سرزمین های دوری را خواهید دید.

منبع: setare.com
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1242

به "تعبیر خواب سفر کردن (مسافرت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب سفر کردن (مسافرت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید