تمرین پرسپولیس: نوراللهی برگشت، مصلح نیامد، بودیمیر تمرین نکرد

به گزارش سفر به تایلند، در تمام آیتم های این تمرین، احمد نوراللهی هم حضور داشت اما ماریو بودیمیر که مقابل سایپا آسیب دیده بود، کنار زمین بود و شایان مصلح هم اصلا نیامد.

تمرین پرسپولیس: نوراللهی برگشت، مصلح نیامد، بودیمیر تمرین نکرد

تمرین پرسپولیس: نورالهی برگشت، مصلح نیامد، بودیمیر تمرین نکرد

طولانی ترین تمرین سال جاری را پرسپولیسی ها بعد از بازی با سایپا برگزار کردند. تمرینی که از ساعت 11:10 در سالن بدنسازی استادیوم شهید کاظمی آغاز شد و سوت انتها آن را برانکو 110 دقیقه بعد به صدا درآورد. او البته پیش از آغاز تمرین یک بار دیگر به شاگردانش تاکید نمود که با توجه به روزهای بسیار سخت پیش رو، پیروزی ها و سایر مسائل را از ذهن خود بیرون نموده و با نهایت تمرکز در تمرینات و بازی ها حاضر شوند.

بعد از شنیدن صحبت های سرمربی و تمرین 30 دقیقه ای در سالن، بازیکنان در زمین چمن پاسکاری دو به دو را آغاز کردند و همزمان، رادوشویچ و درویش وند به تمرین با پانادیچ مشغول بودند.

پاسکاری به شکل های مختلف و با کنترل توپ ادامه پیدا کرد و در ادامه به پاسکاری در گروه های چهار نفره تبدیل شد. در این مرحله، بازیکنان حاضر در بازی با سایپا محل تمرین را ترک کردند و بقیه به بازی فوتبال روی آوردند و سر آخر برای مشخص برنده، پنالتی زدند که پنالتی های نورالهی و باقری و چیپ کریمی گل نشد.

در تمام آیتم های این تمرین، احمد نوراللهی هم حضور داشت اما ماریو بودیمیر که مقابل سایپا آسیب دیده بود، کنار زمین بود و شایان مصلح هم اصلا نیامد.

11 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 173

به "تمرین پرسپولیس: نوراللهی برگشت، مصلح نیامد، بودیمیر تمرین نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین پرسپولیس: نوراللهی برگشت، مصلح نیامد، بودیمیر تمرین نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید