تنش های شدید هند و چین به بازار تلفن همراه وارد شد

به گزارش سفر به تایلند، مدتی است که کشور های چین و هند در حوزه فناوری با یکدیگر وارد تنش شده اند و بر این اساس واکنش هایی را نسبت به یکدیگر نشان می دهند. اکنون خبر رسیده است که هند مانع واردات گوشی های ساخت جین می گردد.

تنش های شدید هند و چین به بازار تلفن همراه وارد شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد شیائومی و اپل آخرین قربانیان تنش های اخیر بین هند و چین هستند. اداره استاندارد هند (BIS) از ماه اوت مانع واردات تلفن های هوشمند چینی شده است و اکنون محدودیت ها را تشدید نموده است.

بعضی از کالا های وارداتی مسدود شده جدیدترین دستگاه های آیفون 12 اپل و همچنین لباس های هوشمند پوشیدنی فراوری شده توسط اوپو و شیائومی هستند.BIS معمولاً طی 15 روز واردات را پردازش می نماید، اما گزارش ها حاکی است که تنظیم این مدارک تا دو ماه به طول می انجامد. چندین مدیر اپل هند دستور BIS را تأیید کردند و اعلام شده است که این شرکت عملیات مونتاژ خود را در هند گسترش خواهد داد.

در حالی که بازرگانان و گروه های ملی گرای هند خواهان تحریم کالا های وارداتی از چین هستند (پس از درگیری مرزی بین دو کشور در اوایل امسال) نخست وزیر هند به خود اتکایی و فراوری محلی یاری می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1249

به "تنش های شدید هند و چین به بازار تلفن همراه وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش های شدید هند و چین به بازار تلفن همراه وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید