فراوری مواد ضدعفونی کننده اماکن عمومی با نانوذرات نقره

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، بهاره کاویانی مدیر یک شرکت دانش بنیان از آماده سازی زیرساخت ها برای فراوری روزانه یک تا دو تُن ضدعفونی کننده اطلاع داد و گفت: با نصب تجهیزات لازم، در حال حاضر امکان فراوری تا دو تن در روز را داریم و اکنون آماده فراوری هستیم که با دریافت مجوزهای لازم از سازمان های ذی ربط کار فراوری شروع خواهد شد. گواهی نانومقیاس این فناوری از ستاد نانو دریافت شده است.

فراوری مواد ضدعفونی کننده اماکن عمومی با نانوذرات نقره

وی این ضدعفونی کننده حاوی نانوذرات نقره را برای استفاده در فضاهای عمومی نظیر مترو، فروشگاه و هواپیما مناسب می داند. دلیل این امر ماندگاری بالای آن است.

مدیرعامل شرکت گفت: این ضدعفونی کننده ها مزیت هایی نسبت به نمونه های الکلی دارند. برخلاف الکل که فرار بوده و ماندگاری کمی دارد، این ضدعفونی کننده زمان بیشتری را روی سطح می مانند از این رو اثربخشی آن طولانی تر است. از سوی دیگر به دلیل فقدان الکل، حساسیت کمتری برای سیستم تنفسی و سلامت داشته و برای گروه های حساس مناسب تر است.

کاویانی از افزایش ظرفیت نانوذرات نقره در این شرکت اطلاع داد که بخشی از این نانوذرات در خط فراوری مواد ضدعفونی کننده استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1102

به "فراوری مواد ضدعفونی کننده اماکن عمومی با نانوذرات نقره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مواد ضدعفونی کننده اماکن عمومی با نانوذرات نقره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید