حدود 4 هزار کارت آمایش برای اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان صادر شد

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و 804 کارت آمایش از طریق این اداره کل برای اتباع خارجی مزدوج با بانوان ایرانی صادر شده است.

حدود 4 هزار کارت آمایش برای اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان صادر شد

منصور سعیدی اظهارداشت: با توجه به اینکه طرح فوق تا 30 آبان به اتمام می رسد از جاماندگان این طرح درخواست می شود جهت تمدید کارت های آمایش خود به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

وی در خصوص مشمولان این طرح افزود: برابر دستورالعمل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور افراد دارای کارت آمایش16، کارت آمایش 10تا 15 و همچنین دارندگان برگ تردد معتبر سه ماهه به عنوان مشمولان طرح می بایست جهت استفاده از خدمات قابل ارائه به اتباع خارجی مانند تحصیل، بیمه، کمک های دریافتی از سازمان های بین المللی و خدمات بانکی برای تمدید کارت های خود به اداره کل مراجعه کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان همچنین از اتمام زمان ثبت نام برای دریافت سهمیه نفت سفید برای اتباع خارجی ساکن در زاهدان خبر داد و گفت: با توجه به انتها یافتن طرح گازرسانی در سطح شهر از امسال حواله نفت سفید برای اتباع خارجی مزدوج با بانوان ایرانی صادر نخواهد شد.

وی بیان نمود: اتباع خارجی دارای مدرک کارت آمایش و مجوز تردد بین شهری ساکن در شهرستان های سراوان، خاش، زابل، زهک، سیب و سوران و مهرستان نیز مانند سالهای گذشته جهت نام نویسی در سامانه تجارت آسان و دریافت سهمیه سوخت از اواخر آبان ماه سالجاری به اردوگاه ها و کنندگی های مستقر در شهرستان های مذکور مراجعه کنند.

سعیدی از اتباع خارجی ساکن در زاهدان درخواست کرد از مراجعه به این اداره کل جهت دریافت سهمیه سوخت خودداری شود و چنانچه تا به امروز اقدام به گازکشی منازل خود نکرده اند به اداره گاز شهرستان مراجعه کنند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2131

به "حدود 4 هزار کارت آمایش برای اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 4 هزار کارت آمایش برای اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید