خبری نو درباره کنسرت های همایون شجریان در کانادا

به گزارش سفر به تایلند، همایون شجریان که آدینه 11 شهریور ماه اعلام نموده بود کنسرت های کانادای او به علت آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای گروه سیاوش به ماه ژانویه موکول شده است، حالا از برگزاری تعدادی از کنسرت های سپتامبر خبر می دهد.

خبری نو درباره کنسرت های همایون شجریان در کانادا

به گزارش خبرنگاران، همایون شجریان که پیشتر اعلام نموده بود قرار است 11 تا 20 شهریور (دوم تا 11 سپتامبر) در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری کشور کانادا به روی صحنه برود، در حالی که یک روز پیش از شروع این کنسرت ها، آنها را لغو نموده بود، اکنون از برگزاری کنسرت های ونکوور در روزهای نهم و دهم سپتامبر و کلگری در روز یازدهم سپتامبر خبر داده است.

شجریان در اعلام این خبر نوشته است: دوستان عزیز و گرامی در پی اطلاع رسانی دیروز در آخرین پست اینستاگرامی ساعت قبل ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد؛ بنابراین کنسرت ونکوور (9 و 10 سپتامبر) و کلگری (11 سپتامبر) طبق برنامه انجام خواهد شد.

  • زمان برگزاری کنسرت همایون شجریان در کانادا تغییر کرد
  • حالا چرا شهریار با موسیقی گاسپاریان ممزوج شد | شنیدن شعری که با آن خاطره داریم

متاسفانه امکان اجرای برنامه در تورنتو و مونترال از دست رفت و لاجرم طبق اطلاع رسانی قبلی کنسرت تورنتو و مونترال به ماه ژانویه موکول می گردد. تاریخ دقیق اجرای تورنتو و مونترال به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیط تهیه نموده اند ایمیل خواهد شد. عزیزان می توانند براساس همان بلیت و همان شماره جایگاه در روزهای جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد در کنسرت شرکت نمایند و چنانچه مایل به کنسل کردن بلیط خود هستند می توانند با ارجاع بلیط به سایت خریداری شده وجه خود را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2104

به "خبری نو درباره کنسرت های همایون شجریان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری نو درباره کنسرت های همایون شجریان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید