دانشگاه یزد نماینده ایران برای برقراری ارتباط با دانشگاه های ایتالیا می گردد

به گزارش سفر به تایلند، رئیس دانشگاه یزد گفت: پیشنهاد ارتباط دانشگاه یزد به عنوان نماینده برقراری ارتباط با دانشگاه های ایتالیا ارائه و تا حد زیادی با این پیشنهاد موافقت شده است.

دانشگاه یزد نماینده ایران برای برقراری ارتباط با دانشگاه های ایتالیا می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از یزد، محمدصالح اولیا بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی و ایرانیان خارج از کشور استان یزد با تاکید بر اینکه خوب است دانشگاه های استان در مبادلات بین المللی وارد کار شوند، گفت: در دانشگاه یزد با اساتید وابسته ای در دانشگاه در حال کار هستیم.

رئیس دانشگاه یزد گفت: این ظرفیت را داریم که استادان ایرانی خارج از کشور یا اساتید خارجی مقیم ایران را به عنوان استاد وابسته دعوت به همکاری کنیم و با آنها همکاری داشته باشیم.

اولیا با اشاره به مباحثی که در این نشست در زمینه ارتباط با ایرانیان خارج از کشور بیان شد، ادامه داد: به عنوان یکی از موضوعات جلسه باید روی کشورهای هدف کار گردد تا به صورت پراکنده کار نکنیم.

وی ادامه داد: با معاونت وزارت علوم صحبتی داشتیم که تقسیم بندی صورت گیرد و هر یک از کشورها را به لحاظ ارتباط خارجی به یکی از دانشگاه ها بسپارند.

رئیس دانشگاه یزد توضیح داد: استان یزد کشور ایتالیا را به عنوان کشور پیشنهادی معرفی نموده و تا حدود زیادی این پیشنهاد یزد قبول شده که دانشگاه یزد به عنوان نماینده ارتباطی دانشگاه های ایتالیا فعالیت کند.

اولیا توضیح داد: خوب است که مثلا در اروپا یک منطقه، آسیا و دیگر قاره ها هر کدام یک منطقه به همین صورت کار گردد و ما دروازه ورود به آن کشور به حساب آییم.

وی با اشاره به اینکه حتی می توان کنسولگری آن کشور و یا پرواز مستقیم به آن کشور را در استانمان داشته باشیم، گفت: با یک سری دانشگاه های ایتالیا آغاز به مذاکره کردیم و به یک جمع بندی هایی هم رسیدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 538

به "دانشگاه یزد نماینده ایران برای برقراری ارتباط با دانشگاه های ایتالیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه یزد نماینده ایران برای برقراری ارتباط با دانشگاه های ایتالیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید