دستگیری 8 کارمند شهرداری به اتهام اختلاس

به گزارش سفر به تایلند، دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر از دستگیری 8 نفر از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس اطلاع داد.

دستگیری 8 کارمند شهرداری به اتهام اختلاس

به گزارش خبرنگاران علی حسن پور در مصاحبه با مهر گفت: روز سوم دی ماه بر اساس دستور قضائی تعداد هشت نفر از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس دستگیر و پس از تفهیم اتهام در مورد اختلاس برای بازپرسی در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند.

وی در مورد اعلام اسامی نفرات توضیح داد: پرونده در شعبه هفتم دادگستری بوشهر تشکیل شده است این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در حال حاضر نمی توان اسامی را بیان کرد.

حسن پور با اشاره به اختلاس انجام شده در شهرداری بوشهر گفت: دستگیری شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر شایعه ای بیش نیست.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر افزود: مردم از حدس ها پرهیز نمایند و هنوز نمی توان درباره این موضوعات اظهارنظر کرد، نتیجه نهایی از سوی دستگاه قضائی اعلام می گردد.

وی از دستگیری هشت نفر از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس اطلاع داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تفهیم اتهام در مورد اختلاس برای بازپرسی در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر اعلام کرد: دستگاه قضائی برای مبارزه با فساد خط قرمزی ندارد و در هر دستگاه یا نهادی فسادی وجود داشته باشد، دستگاه قضائی ورود پیدا می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 661

به "دستگیری 8 کارمند شهرداری به اتهام اختلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 8 کارمند شهرداری به اتهام اختلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید