ساعت شروع فعالیت مدارس اعلام شد ، دبستانی ها و دبیرستانی ها با فاصله زمانی به مدرسه می روند

به گزارش سفر به تایلند، معاون استاندار تهران ساعت آغاز فعالیت را در مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه خاطرنشان کرد.

ساعت شروع فعالیت مدارس اعلام شد ، دبستانی ها و دبیرستانی ها با فاصله زمانی به مدرسه می روند

به گزارش خبرنگاران، قدرت الله شفیعی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران درباره برنامه مدیریت ترافیک شهری در مهرماه و در آستانه آغاز سال نو تحصیلی اظهار کرد: بر اساس ابلاغ تصویب نامه هیأت وزیران در هفته گذشته، ساعت کاری رسمی ادارات و واحدهای ستادی و استانی و مدارس و انتظامی و نظامی اعلام شد.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مستقر در سطح شهر تهران، ساعت کاری خود را از هفته گذشته یعنی 18 شهریور به صورت شناور و از ساعت 7 تا 9 صبح آغاز کردند و واحدهای استانی و شهرستانی نیز اعلام شد که از ساعت 7 صبح به خدمات خود ادامه خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بعلاوه در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس نیز گفت: بر اساس ساعتی که قبلاً هم اعلام شده مقاطع متوسطه ساعت 7:30 دقیقه صبح و مقاطع ابتدایی هم ساعت 8 صبح آغاز به فعالیت خواهند کرد.

این مقام مسئول از برگزاری جلسه هماهنگی شورای ترافیک با حضور دستگاه های متعدد به ویژه شهرداری تهران، هدایت و رانندگی و آموزش و پرورش در هفته اول مهرماه اطلاع داد و تأکید کرد: ما همه مسائل را آنالیز می کنیم و هرگونه تغییر و تصمیم گیری نو در این حوزه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شفیعی یادآور شد: کارکنان زن که سرپرست خانواده هستند و یا والدین شاغل در دستگاه های ستادی استانی و شهرستانی از مزیت شناورسازی ساعت کاری استفاده خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اظهار کرد: ما نظرات تمامی دستگاه های مؤثر در زمینه ترافیک شهری از جمله اتوبوسرانی، شرکت مترو و راهور و آموزش و پرورش را جمع آوری می کنیم و بعد از جمع بندی نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد اما در هر صورت کوشش می کنیم که در هفته اول بازگشایی مدارس، شاهد ترافیک روان در معابر و خیابان ها باشیم.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای مدیریت رفت و آمد به ویژه در هفته نخست مهرماه اضافه کرد: از زمان اجرای طرح شناورسازی، هماهنگی های بسیار خوبی بین مجموعه های بین بخشی شکل گرفته اما در هفته اول مهرماه این هماهنگی های درون بخشی به حداکثر اندازه خود می رسد و شاهد برطرف دغدغه همه شهروندان تهرانی خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2265

به "ساعت شروع فعالیت مدارس اعلام شد ، دبستانی ها و دبیرستانی ها با فاصله زمانی به مدرسه می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت شروع فعالیت مدارس اعلام شد ، دبستانی ها و دبیرستانی ها با فاصله زمانی به مدرسه می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید