راهنمای سفر به کمبریج در انگلستان

به گزارش سفر به تایلند، راهنمای مسافرتی به کمبریج | Travel Guide To Cambridge

کمبریج از شهرهای دانشگاهی در کشور انگلیس است و رتبه دانشگاه های این شهر در سطح بین المللی همیشه جزء اولین ها بوده است. علاوه بر این در شهر کمبریج پارک ها و موزه های زیادی وجود دارد که مسافران برای بازدید از آنها به این شهر سفر می نمایند. به طور کلی این شهر برای گذراندن یکی دو روز بعد از شهر لندن بسیار گزینه خوبی است و علت آن هم فاصله کمی است که شهر کمبریج از لندن دارد. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و بعلاوه چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به کمبریج خبرنگاران میخواهد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به شهر کمبریج در انگلیس همراهی کنید.

راهنمای سفر به کمبریج در انگلستان

موقعیت جغرافیایی کمبریج

کمبریج، شهری در مجاورت رودخانه چارلز است و در شمال استان ماساچوست واقع شده است. این شهر به عنوان دومین شهری پرجمعیت در استان کمبریج به شمار می رود و پنجاه و چهارمین شهر بزرگ بریتانیا است. مطابق با آمار سرشماری که در سال 2010 در شهر کمبریج اجرا شده حدود 105 هزار نفر در آن سکونت دارند و بعلاوه مساحت این شهر 18 کیلومترمربع می باشد.

مختصری از تاریخ کمبریج

با توجه به مطالعات باستان شناسی این شهر اجرا شده، زیست انسان ها در عصر برنز و دوران رومیان در اینمنطقه موجود می باشد. در زمان وایکینگ ها این شهر به یکی از مراکز مهم تجاری مبدل گشت. قوانین شهرداری از قرن 12 میلادی در کمبریج حاکم بوده گرچه تا سال 1951 میلادی عنوان شهر به آن اعطا نشده بود. کمبریج معروفیت خود را بیشتر به واسطه دانشگاه کمبریج کسب نموده است که در سال 1209 میلادی تأسیس و همیشه یکی از پنج دانشگاه برتر دنیا بوده است. از دیدنی ها و مکان های مشهور این شهر می توان آزمایشگاه کاوندیش، عبادتگاه کینگز کالج و کتابخانه مرکزی دانشگاه که جزئی از دانشگاه می باشند را نام برد.

اطلاعات کلی شهر کمبریج

زبان: انگلیسی

واحد پول: پوند

نوع برق شهری در کمبریج: برق شهری در این شهر 230 ولت و 50 هرتز است.

کد کشور: +44

اختلاف زمان انگستان با تهران: 3 ساعت و نیم عقب تر است.

شماره های اضطراری:

  • پلیس اضطراری: 101
  • آتش نشانی، آمبولانس و پلیس: 112 یا 999

فرودگاه ها: فرودگاه کمبریج

آب و هوای شهر کمبریج

با توجه به موقعیت قرار گیری شهر کمبریج در انگلستان این شهر دارای آب و هوای دریایی است و علت آن هم جریان اقیانوسی گرم و قوی در اقیانوس اطلس است. اندازه بارش باران در کمبریج به نسبت دیگر شهرهای انگلستان کمتر است و میانگین بارش باران در این شهر حدود 570 میلی متر است. اگر بخواهیم برترین زمان سفر به این شهر را بگوییم بهار و تابستان است به خصوص ماه های جولای و آگوست (مرداد و شهریور) دمای هوا در این ماه ها معتدل و خوب است.

هزینه اقامت در شهر کمبریج

اقامت در شهر دانشجویی کمبریج نیازی به نگرانی ندارد و هتل های لوکس و فوق العاده ای در این شهر انگلیسی وجود دارد و به راحتی می توانید اقدام به اقامت در این شهر بنمایید. هاستل ها و مسافرخانه هایی هم در این شهر هستند که می توانید از آنها برای اقامت بهره ببرید، اما باید قید امکانات و امنیتی که در هتل های این شهر دارید را بزنید. در ادامه راهنمای سفر به کمبریج به چند هتل مناسب در این شهر اشاره خواهیم کرد.

هتل های پیشنهادی در شهر کمبریج

  • هتل Gonville

هتل 4 ستاره ای که می خواهیم در راهنمای سفر به کمبریج به آن اشاره کنیم، هتل Gonville است. سرویس دهی این هتل عالی است و به طور کلی هتل های 4 ستاره شهر کمبریج بسیار معروف هستند.

شماره تلفن: 00441223366611

وب سایت: gonvillehotel.co.uk

آدرس: انگلستان - کمبریج 2 Gonville Pl، Cambridge CB1 1LY، UK

  • هتل Ibis Cambridge Central Station

دیگر هتل پیشنهادی در این شهر هتل آی بیس است. این هتل در نزدیکی مرکز شهر کمبریج واقع شده است و می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر باشد. رستوران، باشگاه ورزشی ، اتاق خشک شویی و صبحانه آماده شده روزانه از امکانات کامل این هتل هستند و در تمام اتاق های انی هتل اینترنت رایگان وجود دارد.

شماره تلفن: 00441223320960

آدرس: 2 Station Rd، Cambridge CB1 2GA، UK

  • هتل تعطیلات کمبریج | Holiday Inn Cambridge

هتل های زنجیره ای که تعطیلات در شهر کمبریج هم یک شعبه 3 ستاره دارند. با توجه به این که این هتل سه ستاره است اما امکانات رفاهی کاملی دارد و می توانید در این شهر اقامت خوب و عالی را تجربه کنید. از جمله امکانات این هتل شامل استخر، سرویس دهی عالی، رستوران، باشگاه بدنسازی و اتاق کسب و کار می باشد. اینترنت پر سرعت در تمام اتاق های این هتل قابل دسترس است.

شماره تلفن: 0015196584601

وب سایت: www.ihg.com

آدرس: 200 Holiday Inn Dr، Cambridge، ON N3C، Canada

هزینه خورد و خوراک در شهر کمبریج

با توجه به این که بریتانیا سابقه ای طولانی در غذاهای نه چندان خوشمزه دارد اما این روزها برخی از سرآشپزهای انگلیسی به سراغ غذاهای اصیل رفتند و با ایجاد تغییراتی، به آشپزی سنتی بریتانیا رنگ و بوی مدرن دادند تا غذاهایی درست نمایند باب میل امروزی ها و در عین حال سنتی! یکی از غذاهای آماده ای که در شهر لندن می توانید میل کنید بیف ویلینگتون است. این غذای آماده از قرار دادن گوشت گاو درون خمیر پاته، قارچ، پیاز و سبزیجاتی مثل جعفری و پونه تهیه می شود.

اگر می خواهید که در سفرتان مالی عمل کنید، می توانید از سوپرمارکت های شهر اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید و خودتان اقدام به طبخ غذا بنمایید. در ادامه راهنمای سفر به کمبریج به چند رستوران خوب در شهر کمبریج و بعلاوه هزینه های مربوط به آن ها هم اشاره خواهیم کرد.

هزینه های مربوط به غذا در این شهر را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، که عبارتند از:

برای یک وعده غذا در یک رستوران مقرون به صرفه قیمت باید هزینه 10 پوند را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوان میانه باید 45 پوند پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در شهر کمبریج به نسبت مقرون به صرفه تر است و مبلغ 6 پوند می باشد.

برای تهیه آب معدنی 0.89 پوند و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 2.56 پوند بپردازید.

رستوران های پیشنهادی در شهر کمبریج

  • رستوران Vedanta

رستوران ودانتا یکی از رستوران های خوبی است که در شهر کمبریج وجود دارد و منوی غذایی آن شامل انواع غذاهای هندی، آسیایی و بعلاوه غذاهای گیاهی می باشد. هزینه مربوط به منوی این رستوران مناسب است و کارکنانش غذاهای شما را با برترین دیزاین و در کمترین زمان آماده می نمایند.

آدرس: 92 Regent St، Cambridge CB2 1DP، UK

  • رستوران Thaikhun

رستوران های زیادی در شهر کمبریج وجود دارد که در آن می توانید انواع غذاها را با ذائقه های مختلف میل کنید. رستوران Thaikhun در این شهر دارای انواع غذاهای تایلندی و آسیایی است و می توانید با پرداخت قیمتی مناسب غذاهای فوق العاده را میل کنید.

آدرس: Quayside، Cambridge CB5 8AB، UK

  • کافه رستورن Signorellis Deli

اگر هم در شهر کمبریج خواستید یک عصرانه میل کنید و ساعاتی را در یک کافه بگذرانید کافه رستورن Signorellis Deli می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

آدرس: Eden Hall، Burleigh St، Cambridge CB1 1DG، UK

هزینه حمل و نقل در شهر کمبریج

هزینه بلیط تک سفره 2.10 پوند

هزینه بلیط ماهانه 54 پوند

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 4.75 پوند و به ازای هر یک کیلومتر 5 پوند به مبلغ اضافه می شود. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 13 پوند باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.20 پوند

جاذبه های گردشگری در کمبریج

  • دانشگاه کمبریج

به علت دانشگاه های معروف و نام آشنایی که در این شهر وجود دارد، نام آن بر روی شهر هم گذاشته شده و دانشگاه کمبریج در شهری به همین نام واقع شده است. علاوه بر این که این دانشگاه از لحاظ در سطح عالی از دنیا واقع شده است و به عنوان مرکز آموزشی به شمار می رود از آن برای بازدید گردشگران به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود. زیبا تر از معماری دانشگاه فضای سبز و رودخانه ای است که در کنار این دانشگاه واقع شده است و می توانید بعد از یک گشت و گزار حسابی در محوطه آن بعد از ظهر را با قایق سواری لحظاتی به یاد ماندنی را داشته باشید.

آدرس: Old Court، Trinity Ln، Cambridge CB2 1TL، UK

  • پل آه کمبریج | Bridge of Sighs

یکی از معروف ترین پل های شهر کمبریج پل افسوس است. این پل که در طول تاریخ فراز و نشیب های متفاوتی را تجربه نموده این روزها به عنوان یکی از منطقه ها توریستی پر بازدید به شمار می رود.

آدرس: 15 St Johns St، Cambridge CB2 1TP، UK

  • پارک The Backs

به طور شهر کمبریج پر از آرامش و سکوت است. پارکی در این شهر وجود دارد که در امتداد چند دانشگاه در این شهر واقع شده است. در این پارک می توانید ساعت ها به تماشای چشم انداز زیبا و بعلاوه قایق سواری در رودخانه ای که در آن واقع شده است بپردازید.

آدرس: Queens Rd، Cambridge CB3 9AH، UK

  • پارک Grantchester Village

دیگر پارک زیبایی که در این شهر واقع شده است گرنتچستر است. با رفتن به این پارک می توانید لحظات شاد و خرمی را در آن برای خود بسازید. در این پارک هم رودخانه ای زیبا واقع شده است که می توانید به تماشای آن بپردازید.

آدرس: 8 Broadway، Grantchester، Cambridge CB3 9NQ، UK

  • دانشگاه گیاهان کمبریج | Cambridge University Botanic Garden

در دانشگاه گیاهان کمبریج می توانید انواع گیاهان و گل های نایاب را مشاهده کنید.

آدرس: 24 Brooklands Ave، Cambridge CB2 8BU، UK

  • رودخانه Cam

از اصلی ترین رودخانه هایی که در شهر کمبریج واقع شده است، رودخانه CAM رودخانه اصلی است که در شرق انگلستان واقع شده و برای محلی مناسب برای قایق رانی و تفریحات ممکن در این شهر می باشد. برترین زمان برای رفتن به این روخانه عصرها است که می توانید هنگام قایق سواری غروب خورشید را هم مشاهده کنید.

آدرس: Unnamed Road، Comberton، Cambridge CB23 7DW، UK

کلیسای Great St Marys

کلیسای بزرگ سنت ماری در قلب شهر کمبریج است و مکان آن در محله انگلستان است .این مکان به صورت محلی به عنوان سنت ماری بزرگ شناخته شده و مربوط به یکی از دانشگاه های کمبریج می باشد، مکان این کلیسا نیز میزبان سخنرانی های دانشگاهی می باشد.

آدرس: 28 St. Marys St، Cambridge CB2، UK

مراکز خرید در شهر کمبریج

  • بازار Market Square

آدرس: انگلستان - کمبریج 14 Market St، Cambridge CB2، UK

  • مرکز خرید The Grafton Centre

آدرس: 46 Grafton Centre، Cambridge CB1 1PS، UK

  • مرکز خرید Grand Arcade

آدرس: St Andrews St، Cambridge CB2 3BJ، UK

  • مرکز خرید Grand Arcade

آدرس: St Andrews St، Cambridge CB2 3BJ، UK

بایدها و نبایدها در شهر کمبریج

  • امنیت در شهر دانشگاهی کمبریج به نسبت خوب است، اما حتما مراقبت وسایل ارزشمند خودتان باشید.
  • برای رفت و آمد در سطح شهر ترجیحا از تاکسی بهره ببرید. مردم این شهر عادت به دوچرخه سواری دارند بنابراین می توانید به از دوچرخه برای گشت و گذار در این شهر بهره ببرید.
  • اگر نمی خواهید با تور سفر کنید می توانید استفاده از سایت کوچ سرفینگ (com) با یکی از محلی های شهر کمبریج ارتباط برقرار کنید و از او بخواهید زمانی که به شهر می روید او همراه و راهنمای شما در این شهر باشد.
  • جهت کسب اطلاعات لازم برای ویزا کشور انگلیس می توانید راهنمای سفارت انگلستان را مطالعه کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1970

به "راهنمای سفر به کمبریج در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کمبریج در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید