دو مرغابی در مه برای یاری به بازیگر بیمار روی صحنه رفت

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، پنجشنبه 15 اسفند ماه مصادف با 6 مارچ سیاوش شعبانپور در حمایت از مجید بهرامی نمایش دو مرغابی در مه را روی صحنه برد. نمایشی که دو نوبت اجرا شد و در هر دو اجرا سالن پر بود از ایرانی هایی که صف کشیده بودند تا پیغام عشق و انسان دوستی خود را برای مجید بهرامی بفرستند. در ابتدای نمایش هم دل نوشته ای از مجید بهرامی برای تماشاگران خوانده شد.

دو مرغابی در مه برای یاری به بازیگر بیمار روی صحنه رفت

دو مرغابی در مه با بازی غزال پرتو و سیاوش شعبانپور در حالی به روی صحنه رفت که در آن محمد یعقوبی نویسنده و کارگردان تئاتر، نصرت پرتوی، احتیاج سلیمی، پویان طباطبایی، ساسان قهرمان، محمود رمضانی، بنفشه طاهریان، پوریا روحانی فرد و یزدان تبریزی به عنوان صداپیشه همکاری داشتند.

سیاوش شعبانپور، کارگردان و بازیگر این نمایش در این باره گفت: وقتی از موضوع مطلع شدم که یک هموطن و یکی از اعضای خانواده تئاتر، با بیماری سرطان دست به گریبان است، تصمیم گرفتم نمایشی را برای حمایت از او روی صحنه ببرم. ضمن اینکه وقتی این موضوع را با جمعی از دوستان هنرمند مقیم تورنتو درمیان گذاشتم، هریک از آنها با روی گشاده در این کار سهیم شدند. معتقدم حضور هنرمندانی که به عنوان صداپیشه در این نمایش حضور داشتند، کار را زیباتر و استقبال گرم مردم هم انرژی آن را بیشتر کرد. خوشحالم که همه با یاری هم توانستیم قدمی در این راه برداریم.

پوریا روحانی فرد بازیگردان، سینا شهرستانی طراح صدا، پویان طباطبایی عکاس و بابک گلپور روابط عمومی نمایش بودند که در کنار بازیگران و صداپیشه ها، داوطلبانه و به شکل افتخاری در این کار فعالیت داشتند. قرار است تمامی عواید حاصل از این نمایش جهت یاری به هزینه های درمانی مجید بهرامی، فرستاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 831

به "دو مرغابی در مه برای یاری به بازیگر بیمار روی صحنه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مرغابی در مه برای یاری به بازیگر بیمار روی صحنه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید