کیفر ساترلند تجربه پس از مرگ را ادامه می دهد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، بازیگر سرشناس کانادایی-آمریکایی در فیلم خط های صاف جلوی دوربین می رود.

کیفر ساترلند تجربه پس از مرگ را ادامه می دهد

ساترلند قرارداد بازی در فیلم Flatliners را امضا نموده که بازسازی فیلمی به همین نام توسط کمپانی سونی است. او در این فیلم در کنار الن پگ، دیگو لونا، نینا دوبرف ، جیمز نورتون و کرسی کلمانز بازی می نماید.

فیلم اصلی در سال 1990 با بازی خود ساترلند، جولیا رابرتز، کوین بیکان، بیلی بالدوین و الیور پلت در نقش دانشجویان پزشکی ساخته شده بود که تجربه لحظات نزدیک مرگ و زمانی را که خط روی مونیتور علایم حیاتی صاف می گردد دنبال می نمایند. این کشفیات زندگی خود آنها را متحول می نماید. شخصیتی که ساترلند نقش او را بازی می کرد چهار تن از دانشجویان همکلاسی اش را متقاعد می کرد که به او یاری نمایند تا بتواند لایه های ورای مرگ را کشف نمایند.

در بازسازی این فیلم نیلس آردن اوپلف کارگردان سوئدی روی جایگاه کارگردانی می نشیند تا فیلم را برمبنای فیلمنامه بن ریپلی بازسازی کند. لارنس مارک و مایکل داگلاس که تهیه نمایندگان فیلم اصلی بودند، تهیه نمایندگان این فیلم نیز هستند. فیلم قبلی را جوئل شوماخر ساخته بود.

انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم در تورنتو از همین هفته شروع گردد. هنوز روشن نیست ساترلند در این فیلم در چه نقشی ظاهر می گردد.

کیفر سارتلند که بیش از همه برای بازی در نقش جک باوئر در سریال پیروز 24 از شبکه فاکس شناخته می گردد، در جدیدترین سریالش که از 21 سپتامبر در شبکه ABC روی آنتن می رود در نقش رییس جمهوری آمریکا بازی نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 837

به "کیفر ساترلند تجربه پس از مرگ را ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفر ساترلند تجربه پس از مرگ را ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید