راهنمای اقامت و نکات ضروری سفر به سیدنی

به گزارش سفر به تایلند، سیدنی مکان های اقامتی متنوع با قیمت های گوناگون دارد، از جمله: هتل های پنج ستاره و گران قیمت و همچنین مسافرخانه های بسیار ارزان قیمت که فقط تخت دارند و بقیه امکانات آنها مثل خوابگاه مشترک است. بیشتر مسافرخانه های ارزان را می توان در نیمه جنوبی محله تجاری مرکزی شهر و هی مارکت (Haymarket)، گلب (Glebe) و کینگ کراس (King Cross)، حومه های شرقی از جمله سواحل بوندی و کوجی و سواحل شمالی از جمله ساحلی منلی یافت.

راهنمای اقامت و نکات ضروری سفر به سیدنی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مکان های اقامتی با قیمت معمولی در محله تجاری مرکزی، تقریباً در انتهای جنوبی هی مارکت یا در فاصله کمی از شهر، در شمال سیدنی یا ساحل شمالی قرار دارند. گران ترین هتل ها نیز در محله تجاری مرکزی، راکس و بندرگاه دارلینگ هستند. افرادی که برای کار به سیدنی می فرایند، می توانند در مکان هایی نزدیک مکان های تجاری اطراف شهر اقامت نمایند. بهتر است تا حد امکان، هتلی انتخاب گردد که به مکان های مورد نظر نزدیک تر باشد تا زمان رفت و آمد کاهش یابد. تمامی بندرگاه دارلینگ و همچنین شرق اسکله سیر کولار در مرکز سیدنی، خیابان های ویکتوریا، کرون و خیابان کینگ در مرکز ایستگاه راه آهن، پر از رستوران است و بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها کارت های اعتباری ویزا و مستر کارت قبول می نمایند.

سیدنی، شهر نسبتاً امنی است، به ویژه نواحی گردشگری آن. اما بعضی نقاط به خصوص خیابان های جورج، راکس و آکسفورد نیمه شب ها امن نیستند. ایستگاه های کوچک حومه شهر نیز بعد از ساعت 21 خلوت هستند و تاکسی ها برای سوار کردن مسافر در آنها توقف نمی نمایند. همچنین، سالن فرودگاه ها بعد از آخرین پرواز شب تعطیل و صبح باز می گردد.

در سیدنی فرمان خودروها، سمت راست است. حدبیشتر سرعت در خیابان های مسکونی 50 کیلومتر در ساعت است و بیشتر خیابان ها تابلوی نشانگر سرعت دارند، اما میزان سرعت با توجه به خیابان ها و مناطق و ساعت رفت و آمد متفاوت است. در این شهر افراد معمولاً غیر رسمی و راحت لباس می پوشند، حتی در رستوران های خیلی گران قیمت هم، لباس رسمی ندارند.

سیدنی در بیشتر روزهای سال آفتابی اسا، بنابراین افرادی که پوست های حساس دارند، حتماً باید از ضد آفتاب استفاده نمایند. در محله راکس، مرکز راهنمای گردشگر نیز واقع شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 652

به "راهنمای اقامت و نکات ضروری سفر به سیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای اقامت و نکات ضروری سفر به سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید