روبات هوشمندی که به طور اتوماتیک ساختمان را نقاشی می نماید

به گزارش سفر به تایلند، روبات های بسیاری در دنیا وجود دارد که کار رنگ کردن دیوارها را انجام می دهند، در این مطلب با روبات هوشمندی آشنا شوید که به هوش مصنوعی مجهز است و به صورت تمام اتوماتیک یک خانه را رنگ می نماید.

روبات هوشمندی که به طور اتوماتیک ساختمان را نقاشی می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، روبات های بسیاری در دنیا وجود دارد که کار رنگ کردن دیوارها را انجام می دهند، اما شرکت OKIBO روباتی ساخته که به طور کاملاً مستقل می تواند در یک ساختمان کار کند و بدون هیچ برنامه نویسی دستی یا اطلاعات قبلی از ساختار داخلی آنجا، عمل رنگ زدن را انجام دهد.

این روبات قادر است راستا را به طور اتوماتیک برنامه ریزی نموده هر اتاق را به طور مستقل نقاشی کند. روبات اوکیبو با استفاده از یک روش اسکن سه بعدی جدید، می تواند نقشه سه بعدی محیط اطراف خود را ایجاد کند.

این روبات که به مجموعه ای از سنسورهای پیشرفته و الگوریتم های هوش مصنوعی مجهز است، به حداقل مداخله انسانی احتیاج دارد. با داشتن یک رابط کاربری خوب، می توان دستورالعمل های کاربر را روی آن تنظیم کرد تا عمل نقاشی ساختمان را انجام دهد.

روبات اوکیبو همچنین با استفاده از بازوهای رباتیک صنعتی مستحکم، قادر است گچ کاری را نیز باکیفیت عالی انجام دهد.

4112/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 890

به "روبات هوشمندی که به طور اتوماتیک ساختمان را نقاشی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات هوشمندی که به طور اتوماتیک ساختمان را نقاشی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید