زمان برگزاری دربی معین شد ، کی روش در آستانه جام جهانی تکیلف بازی استقلال و پرسپولیس را روشن کرد!

به گزارش سفر به تایلند، زمان برگزاری داربی با اعلام رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و با توجه به تدارک برنامه تازه به وسیله کارلوس کی روش تعیین شد.

زمان برگزاری دربی معین شد ، کی روش در آستانه جام جهانی تکیلف بازی استقلال و پرسپولیس را روشن کرد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در یک برنامه تلویزیونی گفت: هفته دوازدهم لیگ برتر روزهای 12 و 13 آبان برگزار می گردد. ما برنامه لیگ تا هفته یازدهم را اعلام کردیم و برنامه هفته دوازدهم نیز آماده است اما با توجه به هم زمانی و نزدیکی این هفته با اردوی تیم ملی، شاید لیگ را یکی، دو روز زودتر تعطیل کنیم و در این صورت هفته دوازدهم برگزار نمی گردد.

  • تصمیم مهم قبل از جام جهانی؛ نجات بازی استقلال و پرسپولیس

او درباره این که در این صورت داربی تهران بعد از جام جهانی برگزار می گردد؟ اظهار کرد: اگر قرار باشد که هفته دوازدهم در اختیار تیم ملی باشد، داربی بعد از جام جهانی خواهد بود. برای کی روش هم آماده سازی تیم ملی سخت است چون فرصت کمی دارد. برای همین خاطر از هفته دوازدهم برای آماده کردن بازیکنان داخلی استفاده می نماید. کی روش مشهور به اردوهای بلندمدت است و 10 روز هم برای جام جهانی فرصت زیادی نیست.

مهدی در واکنش به این که آیا کی روش مخالف برگزاری داربی قبل از جام جهانی است؟ گفت: مشخصا مخالفتی نداشت اما نگران برنامه تدارکاتی تیم ملی است. اگر بتوانند از هفته دوازدهم استفاده نمایند، در این صورت می توانیم تعامل لازم را داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2124

به "زمان برگزاری دربی معین شد ، کی روش در آستانه جام جهانی تکیلف بازی استقلال و پرسپولیس را روشن کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری دربی معین شد ، کی روش در آستانه جام جهانی تکیلف بازی استقلال و پرسپولیس را روشن کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید