سرفیس پرو 2024 با نمایشگر OLED و عملکرد فوق العاده معرفی گردید

به گزارش سفر به تایلند، نسل تازه سرفیس پرو که دارای نمایشگر اولد است، در مدل های مختلف با پردازنده های اسنپدراگون ایکس الیت و پلاس ارائه می گردد. به گفته مایکروسافت، سرفیس پرو 2024 اولین کوپایلت + پی سی در دنیا است که به سری تازهی از کامپیوترهای ویندوزی اشاره دارد.

سرفیس پرو 2024 با نمایشگر OLED و عملکرد فوق العاده معرفی گردید

این مدل اولین کامپیوتر مایکروسافت است که با پردازنده های سری اسنپدراگون ایکس کوالکام عرضه می گردد. در مدل های مختلف، از پردازنده های اسنپدراگون ایکس الیت و اسنپدراگون ایکس پلاس استفاده شده است. هر دو تراشه سری اسنپدراگون ایکس توانایی بالایی در حوزه هوش مصنوعی دارند و ترکیبی از قدرت و کارایی انرژی را ارائه می دهند. به گفته مایکروسافت، سرفیس پرو 2024 یک روز کامل شارژدهی دارد. چنین ادعایی پیش تر برای لپ تاپ های سری سرفیس پرو مطرح نشده بود. این مدل 90 درصد سریع تر از سرفیس پرو 9 است.

از نظر طراحی، سرفیس پرو 2024 مشابه نسل قبلی است، اما تغییرات قابل توجهی را تجربه نموده است؛ از جمله استفاده از نمایشگر اولد برای اولین بار. پنل اولد کنتراست بهتری نسبت به پنل LCD دارد و رنگ های مشکی را عمیق تر نشان می دهد. نمایشگر لمسی 120 هرتزی این دستگاه از استانداردهای HDR و Dolby Vision IQ پشتیبانی می نماید. تا به امروز هیچ کدام از کامپیوترهای خانواده سرفیس با نمایشگر اولد عرضه نشده بودند. سرفیس پرو 2024 از گرافیک Adreno استفاده می نماید، نمایشگر 13 اینچی با وضوح 2880 در 1920 پیکسل دارد و به حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5x و یک ترابایت SSD مجهز است. این لپ تاپ دارای دو درگاه USB4 و یک درگاه Surface Connect است.

سرفیس پرو نو به تراشه وای فای 7 مجهز است و از سیستم شارژ سریع پشتیبانی می نماید. بعلاوه در بخش بالایی این محصول از وب کم QHD استفاده شده است. پیش فروش سرفیس پرو از هم اکنون آغاز شده و عرضه آن از ماه آینده آغاز می گردد. سرفیس پرو 2024 با نسخه 24H2 ویندوز 11 عرضه می گردد، اما بسیاری از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی آن در زمان عرضه در دسترس نخواهند بود. قیمت این لپ تاپ از 999 دلار آغاز می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1403 بروزرسانی: 1 خرداد 1403 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2281

به "سرفیس پرو 2024 با نمایشگر OLED و عملکرد فوق العاده معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس پرو 2024 با نمایشگر OLED و عملکرد فوق العاده معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید