بهترین اسمارت فون های سال 2019

به گزارش سفر به تایلند، وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: پس از چند سال یکنواختی در بازار گوشی های هوشمند، سال جاری شاهد عرضه اسمارت فون های تاشو خواهیم بود.

بهترین اسمارت فون های سال 2019

قطعا اسمارت فون های تاشو و انعطاف پذیر با چندین نمایشگر و لولا می توانند جذابیت این صنعت را بالا ببرند و به هیجان علاقه مندان این صنعت بیفزایند.

به علاوه، شاهد طراحی های جدیدی از ناچ در صفحه نمایش ها خواهیم بود. صفحه نمایش هایی که بزرگ تر می شوند تا نسبت تصویر بیشتری به دست دهند.

بر تعداد دوربین های اسمارت فون ها هم افزوده می گردد و اسمارت فون هایی با دوربین های سه گانه و چهارگانه جریان اصلی بازار می شوند. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز هواداران بیشتری پیدا می نماید.

در حالی که چند روز دیگر، کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2019) در شهر بارسلونای اسپانیا شروع به کار می نماید و سری نخست اسمارت فون های رده بالای سال جاری معرفی می شوند؛ نگاهی به بهترین اسمارت فون هایی می اندازیم که احتمالا در سال 2019 شاهد رونمایی و عرضه شان خواهیم بود.

جالب است بدانید غالب این گوشی ها در نیمه اول سال 2019 روانه بازار می شوند:

سامسونگ گلکسی اس 10 و گوشی تاشو

پایان دیروز شاهد رونمایی کامل و عرضه اسمارت فون تاشوی سامسونگ بودیم. سال ها است درباره این گوشی صحبت می گردد و حتی سامسونگ در سال گذشته، نحوه کار آن را نمایش داد.

اگرچه گفته می گردد هزینه خرید این گوشی بسیار بالا است ولی طرز کار آن هیجان انگیز است. شما هم یک گوشی هوشمند و هم یک تبلت خواهید داشت تا تجربه کاربری جدیدی به دست بیاورید.

اما سال جاری، دهمین سالگرد عرضه گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ هم هست. دیروز چندین مدل گلکسی اس 10 روزنمایی شد که البته یکی از آن ها بسیار ویژه و لانچ ادیشن بود.

نمایشگر Infinity-O، دوربین سه گانه در پنل پشتی، نمایشگر ارتعاشی برای بلندگو و احتمالا یک مدل 5G از مهم ترین ویژگی های اسمارت فون های سری گلسی S10 هستند.

هواوی پی 30 و گوشی تاشو

سامسونگ تنها ارایه دهنده گوشی تاشو در سال 2019 نیست. خبرهای موثقی داریم که شرکت هواوی هم سال جاری یک اسمارت فون تاشو عرضه خواهد نمود.

اطلاعات زیادی درباره این گوشی تاشو نداریم ولی حدس زده می گردد در ماه فوریه و باز هم در خلال کنفرانس جهانی موبایل رونمایی گردد. یعنی همزمان با گوشی تاشوی سامسونگ. در آن صورت چه غوغایی به پا گردد!

اما گوشی های سرسبد هواوی در سال 2019، پی 30 و پی 30 پرو هستند که در ادامه پی 20 و پی 20 پرو عرضه می شوند.

اسمارت فون P30 Pro از چهار لنز در پنل پشتی سود می برد. احتمالا گوشی های این سری به پردازنده پرقدرت کرین 980 مجهز هستند که روی اسمارت فون رده بالای میت 20 نیز شاهد بودیم.

انتظار می رود اسمارت فون های سری P30 در ماه مارس رونمایی شوند.

آنر ویوو 20 و 8A

اسمارت فون آنر ویوو 20 در اواخر ماه ژانویه رونمایی شده است و یکی از اولین اسمارت فون های با طراحی ناچ در سال 2019 است.

این گوشی یک طراحی منحصربه فرد دارد و از باتری 4 هزار میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع سود می برد.

آنر یک گوشی مقرون به صرفه 8A نیز در ماه آوریل رونمایی خواهد نمود که درباره اش زیاد صحبت می گردد و انتظار داریم یکی از اسمارت فون های شاخص سال جاری باشد.

وان پلاس 7

شرکت وان پلاس سال 2018 موفقی را پشت سر گذاشت، اسمارت فون OnePlus 6T این شرکت با مشارکت T-Mobile فروش بسیار بالایی را تجربه کرد و مطمئنا وان پلاس 7 برای ادامه یافتن این موفقیت ها عرضه می گردد.

براساس دوره شش ماهه معرفی اسمارت فون این شرکت، انتظار داریم وان پلاس 7 در ماه ژوئن معرفی گردید. گفته می گردد هیچ درگاهی ندارد و از شارژ سریع بی سیم و شارژ القایی سود می برد.

هنوز طراحی ناچ خود را خواهد داشت و همانند وان پلاس 6 تی از ناچ نقطه ای سود می برد که احتمالا کوچک تر و زیباتر پیاده سازی شده است.

گفته می گردد از 10 گیگابایت حافظه رم در کنار تراشه پرقدرت اسنپدراگون 855 سود می برد و قیمتی بیش از 550 دلار خواهد داشت. وان پلاس در سال 2019 گوشی تاشو عرضه نمی نماید و برای شرکتی کوچک مانند او ورود به این بازار کمی زود است.

گوگل پیکسل 3 لایت

گوشی های پیکسل برای علاقه مندان اندروید بسیار عزیز هستند اما غالبا با قیمت هایی گران وارد بازار می شوند.

گوگل پیکسل 3 از 799 دلار شروع می گردد و گوگل پیکسل 3 ایکس ال قیمتی 899 دلار دارد. خبر خوش برای هواداران این برند می تواند عرضه یک گوشی پیکسل مالی در نیمه اول سال 2019 باشد.

چندین منبع اینترنتی فاش کردند گوگل در حال کار روی نسخه Lite گوشی های Google Pixel 3 و Google Pixel 3 XL است.

اطلاعات زیادی درباره این گوشی ها نداریم ولی به نظر می رسد با تراشه اسنپدراگون 670، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شوند.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات نسخه های لایت گوگل پیکسل 3 است. احتمالا Pixel 3 Lite XL با صفحه نمایش و باتری بزرگ تر عرضه می گردد.

جالب تر می گردد اگر این گوشی ها با جک هدفون عرضه شوند. شاید گوگل این گوشی ها را در بهار 2019 رونمایی و در ماه های جولای یا اکتبر روانه بازار کند.

سونی اکسپریا XZ4 و اکسپریا XZ4 کامپکت

شرکت سونی به طور رسمی نگفته در سال 2019 چه گوشی هایی عرضه می نماید ولی منابع خبری از گوشی های سری XZ4 و XA3 خبر دادند. هر دو این سری گوشی ها اوایل اسل معرفی می شوند.

انتظار داریم اسمارت فون های Xperia XZ4 و Xperia XZ4 Compact در ماه فوریه و نمایشگاه MWC 2019 معرفی شوند.

این اسمارت فون های اندرویدی از تراشه اسنپدراگون 855 و دوربین های سه گانه اصلی سود می برند. رندرهای منتشر شده آن ها نشان می دهد بسیار طراحی زیبا، نرم و صافی دارند.

همین طور، پیش بینی می گردد سونی گوشی های رده متوسط XA3 و XA3 اولترا را هم به زودی معرفی کند.

سونی اسمارت فون های با کیفیتی فراوری می نماید ولی به دلایل متعددی از جمله قیمت بالا، در بازار با موفقیت و استقبال مردم روبرو نمی شوند. سونی باید ویژگی های تهاجمی به گوشی های خود برای فروش بیشتر در بازار، اضافه کند.

شیائومی می 9 و می میکس 3 اس

Xiaomi Mi 8 یکی از بهترین گوشی هایی بود که در سال 2018 به بازار معرفی گردید. شاید پرچم دارترین گوشی سال نبود ولی مجموعه ای از ویژگی ها و مشخصات خوب در کنار طراحی و کیفیت ساخت بالای آت باعث شدند پر فروش باشد.

حالا، همه منتظر رونمایی از شیائومی می 9 هستند. گفته می گردد با صفحه نمایش 6.4 اینچی، تراشه اسنپدراگون 855، دوربین سه گانه اصلی و 10 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

علی رغم این مشخصات، یکی از گوشی های مالی و کم هزینه شیائومی است که البته بهترین آن ها هم هست.

شایعاتی هم درباره عرضه اسمارت فون های Mi Mix 4 و Mi Mix 3S به گوش می رسد. آوریل گذشته اسمارت فون Mi Mix 2S به عنوان ارتقا یافته گوشی Mix 2 معرفی گردید. گوشی که تراشه آن ارتقا یافته و دوربین دیگری به پنل پشتی افزوده شده بود.

همان طور که گوشی می میکس 3 با تراشه اسنپدراگون 845 و دوربین های دوگانه عقبی وارد بازار شد؛ انتظار می رود می میکس 3 اس هم شاهد ارتقای تراشه و رم و دوربین باشد.

شاید شیائومی می 9 را در ماه ژوئن معرفی کند ولی می میکس 3 اس در بهار سال جاری رونمایی گردد.

اچ ام دی گلوبال نوکیا 9 پیور ویو

Nokia 9 PureView قابل پیش بینی ترین گوشی این برند در سال 2019 است. نشت های متعددی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است که هیچ یک را شرکت HMD Global تایید نمی نماید.

در آخرین نشت شاهد گوشی 6 اینچی با دقت تصویر 2K و HDR 10 هستیم. تراشه اسنپدراگون 845 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به همراه حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر مشخصات نوکیا 9 پیور ویو هستند.

این مشخصات قابل توجه هستند ولی آن چیزی که این گوشی را زبان زد می نماید؛ تعداد لنزهای دوربین اصلی است. تصاویر لو رفته نشان می دهند 5 لنز در پنل پشتی کار گذاشته شده است که می تواند رکوردی برای خودش ثبت کند ولی لزوما بهترین کیفیت تصویر را ندهد.

انتظار داریم این گوشی هرچه زودتر در ماه فوریه معرفی گردد.

ال جی جی 8 تینک کیو، وی 50 و گوشی تاشو

انتظار می رود اسمارت فون G8 ThinQ پیش از ماه جولای معرفی گردد. بعضی منابع از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت و 4K برای این پرچم دار صحبت می نمایند.

شایعات دیگری هم درباره این اسمارت فون مطرح است. مثل اینکه از صفحه نمایش دوم پشتیبانی می نماید و می تواند اندازه ای دو برابر یک گوشی معمولی داشته باشد.

بعضی شایعات هم درباره رونمایی V50 در رویداد MWC 2019 صحبت می نمایند.

در کنار این دو گوشی سرسبد، ال جی یکی از شرکت هایی است که سودای عرضه گوشی تاشو دارد و بعضی اخبار می گویند اگر سامسونگ یا هواوی گوشی تاشوی خود را در ماه فوریه رونمایی نمایند؛ ال جی هم سریعا گوشی تاشوی خود را چند ماه بعد رونمایی می نماید.

لنوو زد 5 پرو جی تی، موتو زد 4 و گوشی تاشو رایزر

لنوو تا کنون گوشی Z5 Pro GT را معرفی نموده است. گوشی که به نظر می رسد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

گوشی کشویی که از 12 گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 855 سود می برد. مجهز به دوربین چهارگانه اصلی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. یک گوشی 6.4 اینچی بسیار کم حاشیه و بدون ناچ!

اما دیگر گوشی های رده بالای لنوو در سال 2019 می توانند Moto Z4 با تراشه اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از 5G در کنار گوشی مالی Moto G7 باشد.

موتو جی 7 یک گوشی 6 اینچی با صفحه نمایش +Full HD و 64 گیگابایت رم به همراه دوربین پشتی 16 مگابیت + 5 مگابیت است.

وال استریت ژورنال هم مدعی شده لنوو در ماه فوریه یک گوشی تاشو رده بالا با برند Moto Razr عرضه می نماید. تقریبا جز این ادعا هیچ اطلاعات دیگری درباره این گوشی تاشو نداریم. بعضی گزارش های تایید نشده می گویند این گوشی توسط اپراتور ورایزون عرضه شده و قیمتی 1500 دلاری دارد.

نسخه به روزرسانی اچ تی سی یو 12

از صحبت های مدیران شرکت اچ تی سی این طور نتیجه گیری می گردد که نمی توان جانشینی برای گوشی HTC U12 Plus در نیمه اول سال 2019 یافت.

ظاهرا برنامه این شرکت ارایه نسخه های ارتقا یافته از گوشی یو 12 پلاس است. البته، هنوز هیچ خبر و گزارش موثقی وجود ندارد ولی اگر اچ تی سی در نیمه اول سال یک گوشی رده بالا عرضه کند؛ در ادامه همین اسمارت فون خواهد بود.

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 222

به "بهترین اسمارت فون های سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اسمارت فون های سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید