سفر به کیش با هیجان پرواز روی دریا

به گزارش سفر به تایلند، بیش تر ما زمان چندانی نداریم و سفرهای طولانی هزینه بیش تری هم دارند، به همین دلیل بیش تر تورهای کیش 3 یا 4 روزه هستند. در این مطلب، برنامه 3 روزه ای را برای لذت بردن از لحظه های سفر به کیش برای تان آماده نموده ایم. این برنامه را بر اساس لذت از سفر ریخته ایم و مطمئنیم حسابی از آن لذت می برید.

سفر به کیش با هیجان پرواز روی دریا

روز اول سفر به کیش

در روز اول سفر به کیش، هیجان انگیزترین تماشای ها را تجربه کنید. مهیج ترین و شیرین ترین قسمت سفر به کیش در یک چیز خلاصه می گردد؛ سافاری. سافاری کیش حسابی شما را خسته می نماید، اما آخر همه هیجان هاست.

سافاری کیش

سافاری کیش| برترین قسمت برنامه سفر 3 روزه به جزیره کیش

روز اول سراغ سافاری پارس بروید تا کمی آدرنالین در رگ های تان به جریان بیفتد. در این مجموعه می توانید از سواری خودروهای دودیفرانسیل، ATV، باگی، موتور Trail و موتور Cross در محیطی ایمن لذت ببرید. سافاری در 2 کلمه خلاصه می گردد؛ گاز و ویراژ! از روی تپه ها شیرجه بزنید و هر کاری که نمی توانید در خیابان های شهر انجام دهید، این جا انجام دهید. سافاری کیش مخصوص راننده های خانم و آقایی است که لذت سرعت را با هیچ چیز

دیگری عوض نمی نمایند. اگر از سافاری کیش خوش تان بیایید، حتماً از تجربه کارتینگ هم لذت خواهید برد. این خودروهای کوچک و سبک وزن، فنربندی های معمولی ندارند و راندن آن ها در پیست پرپیچ و خم مجموعه بسیار هیجان انگیز است.

بعد از سافاری سواری تان حتماً حسابی گرسنه خواهید شد. برای خوردن ناهارتان به هتل برگردید یا سری به اسکله سرگرمیی بزنید. بعد از این که حسابی در رستوران ها و کافه های اطرافش شکم گردی کردید، بلافاصله به سراغ ورزش های آبی بروید. شاید هم دوست داشته باشید کمی استراحت کنید و در پلاژ آقایان یا بانوان آفتاب بگیرید. به هر حال توصیه می کنیم غروب روز اول را روی اسکله سرگرمیی بگذرانید.

بازی های آبی کیش

در سفر به کیش بازی های آبی این جزیره را نباید از دست دهید. اگر فکر نموده اید که بازی های آبی کیش تنها برای یکی از ذائقه های هیجان یا آرامش طراحی شده، سخت در اشتباه اید. بازی های آبی کیش گوناگون است و برای همه نوع سن و سالی پیشنهادهای خوب در آستین دارد. فقط کافی ست کمی بگردید و اهل خطر کردن باشید تا یه سرگرمی عالی گیرتان بیایید.

کشتی سرگرمیی

بازی های آبی کیش | کشتی سرگرمیی در کیش

اگر اهل آرامش هستید و دوست دارید از سفرتان روی جایگاه راحتی لذت ببرید. حتماً غواصی و کشتی سرگرمیی کیش را امتحان کنید. کشتی سرگرمیی کیش از ساعت 9 شب تا یک بامداد شما را به گشت زنی روی خلیج فارس می برد و فضایی دل انگیز را برای تان را رقم می زند؛ موزیک، برنامه های شاد، کنسرت و خلاصه هرچیزی که از یک کشتی سواری لوکس روی خلیج فارس انتظار دارید. همین طور که روی آب هستید از زیر پای تان هم غافل نشوید. به لطف نورافکن های قوی و کف شیشه ای کشتی، زیر پای تان در شب روشن است و می توانید همه موجوادت خاص خلیج فارس را ببینید؛ مرجان های و ماهی های تزئینی، ستاره های دریایی، توتیاها و انواع آبزیانی همگی از موجوداتی هستند که می توانید این جا یا چشم ها و دوربین تان صیدشان کنید.

غواصی

سفر به کیش| غواصی در عمق

اگر دوست دارید نزدیک تر بشوید و موجودات آبزی خلیج فارس را لمس کنید؛ پس وقتش رسیده که غواصی را در این آب های گرم تجربه کنید. غواصی در خلیج فارس آن قدرها که فکر می کنید گران نیست و قیمتش از یک ناهار دو نفره میانه کم تر از آب در می آید. البته به شرطی که نخواهید عکس هاش را هم داشته باشید؛ چون این طوری قیمت کمی بالاتر می رود. لمس ماهی های تزئینی از فاصله نزدیک و غوطه ور شدن در میان مرجان های هزار رنگ خلیج فارس در سایت های بیگ کورال و پارک ژوراسیک فرصتی نیست که همواره به دست تان بیایید.

پاراسل

پاراسل کیش| هیجان پرواز روی دریا

قرار است 15 دقیقه شیرجه زدن روی خلیج فارس را تجربه کنید. پاراسل چتر نجاتی ست که شما را به یاری بادهای گرم روی آب و قایق های تندرو به پرواز درآورد و برای تان تجربه ای تکرارنشدنی را بسازد. هیجان پاراسل کم تر از پرش از ارتفاع نیست با این تفاوت که نرم تر و ایمن تر از آن است و در آخر قرار است با جلیقه نجات روی آبی گرم خلیج فارس فرود بیایید.

فلای برد

سفر به کیش| فلای برد، هیجان انگیزترین بازی آبی خلیج فارس

فلای برد از جمله بازی های آبی ست که به تازگی و با ادغام جت اسکی و قایق های تندرو حامل موتور یدکی به وجود آمده است. در این بازی خروجی آب موتور آبی که روی قایق های تندور سوار شده را از طریق یک لوله قدرتمند به پای دنیاگرد متصل می نمایند و عملاً شما را تبدیل به یک پرنده می نمایند! کار با فلای برد اصلاً سخت نیست و به راحتی می توانید در زمانی کوتاه آن را یاد بگیرید. اگر اهل هیجان ید به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید.

جایروکوپتر

یک هلکوپتر کوچک 2 نفره که شما و خلبان با آن روی آبی خلیج فارس پرواز می کنید و گاه و بی گاه شیرجه هم می زنید! البته هیجان این پرواز به حال خودتان و صلاح دید خلبان تان هم بستگی دارد. قیمت جایروکوپتر برای هر نفر نزدیک به 170 هزار تومان است.

روز دوم

روز دوم بدن تان حسابی کوفته شده و به جاهای آرامش بخش احتیاج دارید. کیش خوراک دنیاگرد های جویای آرامش است. رفتن به ساحل یا زیر زمین، در جهت باد خنک حسابی می چسبد. برترین جایی که این حس وحال را به شما می دهد، کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز است که نباید در سفر به کیش از دست شان بدهید.

کاریز

سفر به کیش | کاریز یا قنات کیش یکی از معروف ترین بناهای باستانی این جزیره است.

روز دوم را با شهر زیرزمینی کاریز شروع کنید. این شهر 2 هزار 500 ساله، قنات هایی به عمق 16 متر دارد. این قنات ها زمانی آب شیرین اهالی جزیره را تأمین می کردند. پس از تماشا کاریز سراغ شهر باستانی حریره بروید. این شهر 800 سال عمر و 120 هکتار وسعت دارد. چند ساعتی برای تماشا قسمت های مختلفش مانند خانه اعیانی یا مسجد وقت بگذارید. کاریز و حریره به تان فرصت می دهند، باخیال راحت از سفر به کیش لذت ببرید.

بعد از تماشا مهم ترین جاهای تاریخی جزیره، برای نهار و لذت بردن از طبیعت زیبای خلیج فارس به کلبه هور بروید. این دماغه در سمت غربی جزیره واقع شده است و مجموعه سرگرمیی اش، آلاچیق ها، رستوران ها و کافه های مختلفی دارد.

کشتی یونانی

برای روز دوم پیشنهاد می کنیم غروب آفتاب را در کنار کشتی یونانی و دوربین عکاسی تان بگذرانید. برای خوردن شام و کمی استراحت هم به پارک و فروشگاه مرجان با رستوران های فراوانش که در سمت دیگر جزیره است بروید. کشتی یونانی در سال ها پیش در کنار جزیره کیش به گل نشست و از همان زمان چشم انداز زیبایی را برای دنیاگردان رقم زده تا در کنارش عکس بگیرند و لذت ببرند.

روز سوم

روز سوم سفر به کیش، روز لذت بردن از طبیعت است، پس کرم ضدآفتاب و کلاه آفتاب گیرتان را نباید فراموش کنید. امروز می خواهیم تماشای های طبیعت را از نزدیک ببینیم که کم تر جایی در ایران می توانید آن را پیدا کنید.

پارک دلفین ها

روز سوم، خوراک حیوان دوست هاست. پارک دلفین ها مجموعه ای با وسعت 100 هکتار است که داخلش آکواریوم و باغ پرندگان هم واقع شده است. این مجموعه برای همه سن ها مجذوب کننده و دوست داشتنی ست. برخی از هتل ها بلیط پارک دلفین را جزو خدمات شان قرار داده اند و آن را به دنیاگردان مجانی می دهند. اگر این اتفاق نیافتاد شما حتماً به این پارک سر بزنید، کلی بخندید، لذت ببرید و کمی خیس شوید. توصیه می کنیم برای خوردن ناهار و کمی استراحت به فروشگاه های پردیس 1 و 2 بروید.

پارک آهوان

پارک آهوان| از جاذبه های طبیعی کیش

بعد از ناهار به باغ وحش و پارک آهوان بروید. رفت وآمد آهوها و گوزن های آزاد تماشا دارد. این نوع پارک ها در تمامی دنیا از محبوبیت فراوانی برخوردارند. نمونه های معروف آن ها را در سراسر دنیا و به خصوص در آفریقا می توان یافت. پارک آهوان محدوده وسیعی ست که حصارکشی شده است و در آن آهو ها با خیالی راحت و آسوده به چرا مشغول اند. آهوها و دیگر حیوانات درون پارک وحشی اند و انسان نمی تواند به آن ها نزدیک گرددف اما گاهی دیده شده که به برخی از دنیاگرد ها دل خوش نشان داده اند و فرار ننموده اند.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2083

به "سفر به کیش با هیجان پرواز روی دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیش با هیجان پرواز روی دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید