سود هر سهم شستا چقدر است؟

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران : مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور اکثریت سهام داران برگزار و سود هر سهم اعلام شد.

سود هر سهم شستا چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا: در جلسه مجمع عمومی شستا که صبح امروز چهارشنبه 23 مهرماه برگزار گردید، پس از ارائه گزارش حسابرس و پاسخ به پرسش های سهامداران، مجمع وارد دستور شد و صورت های اقتصادی شستا به تصویب مجمع عمومی رسید.

رضوانی فر - مدیر عامل شستا - در این نشست از کسب گزارش مقبول از سازمان حسابرسی اطلاع داد و گفت: رتبه اعتباری این شرکت بر اساس آخرین ارزیابی ها A+ اعلام شد که بالاترین رتبه ارائه شده تا به امروز در ایران است.

وی اضافه کرد: سود عملیاتی تلفیقی شستا با افزایش 77 درصدی به قریب 25 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رضوانی فر از تحقق سود خالص 19283 میلیارد تومانی در شرکت اصلی اطلاع داد و اضافه کرد: این سود نسبت به سال گذشته 4.2 برابر شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تمام هلدینگ های تابعه شستا در سود تلفیق رشد مناسبی داشتند و همچنین هلدینگ رایتل و هلدینگ انرژی پس از چند دوره به سوددهی رسیدند و از زیان خارج شدند.

در این نشست، مجمع عمومی شستا تصویب کرد: 120 تومان سود به ازای هر سهم پرداخت گردد. مجموعا 9600 میلیارد تومان، معادل 99 درصد از سود قابل تقسیم، میان سهامداران، توزیع می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1236

به "سود هر سهم شستا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود هر سهم شستا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید