شعبه واحد صنعتی پگاه در نمین مستقر می گردد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، منصور حقیقت پور بعدازظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی استقرار چند واحد لبنی و صنعتی در اردبیل، سرعین و نمین توضیح داد: طبق مذاکراتی که انجام شده است قرار است پگاه در استان اردبیل نیز استقراریافته و محصولات خود را فراوری و روانه بازار این استان کند.

شعبه واحد صنعتی پگاه در نمین مستقر می گردد

وی اضافه نمود: علاوه بر این توافقاتی برای استقرار واحد لبنی فراوری بستنی به دلیل اینکه در استان نسبت ب آن احساس احتیاج می گردد صورت گرفته و به زودی فعالیت این واحد فراوریی نیز شروع خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به شروع به کار واحد پیشرفته فرآوری میوه و سبزی ها با سرمایه گذاری هفت میلیون دلاری اشاره نمود و اضافه نمود: این کارخانه در مراحل سرانجامی ساخت بوده و تا سرانجام سال به صورت کامل در اردبیل به بهره برداری می رسد.

حقیقت پور به استفاده از سیستم های نوین انجماد میوه در این واحد اشاره و تأکید کرد: درواقع در این واحد فرآوری میوه از مرکز هسته خود منجمد می گردد که دستاورد آن این است که تازگی میوه حفظ شده و تعیین نمی گردد یخچالی است.

وی بابیان اینکه سرمایه گذار این طرح کارخانه خود در کانادا را تعطیل نموده و در اردبیل مستقرشده است خواهان حمایت از این واحد فرآوری از سوی دستگاه های متولی شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به ضرورت فعال سازی ناحیه صنعتی عسل تأکید و افزود: بنده مجوز ایجاد دو ناحیه صنعتی حلال در سرعین و کوراییم را اخذ کردم اما متأسفانه فرمانداری هنوز پیروز به اعطای 30 هکتار زمین نشده است.

حقیقت پور مانع تراشی محیط زیست در مورد ایجاد این ناحیه صنعتی را نامناسب خواند و اضافه نمود: اینکه به جای هزار متر 970 متر فاصله قانونی از مناطق مسکونی دارد نباید مانع فعال سازی آن گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 447

به "شعبه واحد صنعتی پگاه در نمین مستقر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه واحد صنعتی پگاه در نمین مستقر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید