صدری: اولیایی به هدفش رسید و حالا جوابگوی طرفداران باشد، ما هیچ کوتاهی نکردیم

به گزارش سفر به تایلند، سرپرست باشگاه پرسپولیس خودش را از حذف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2022 تبرئه کرد.

صدری: اولیایی به هدفش رسید و حالا جوابگوی طرفداران باشد، ما هیچ کوتاهی نکردیم

به گزارش خبرنگاران، سیدمجید صدری درباره حذف تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان از لیگ قهرمانان آسیا 2022 گفت: به عنوان سرپرست و مدیر باشگاه پرسپولیس به طرفداران می گویم که در این زمینه هیچ کوتاهی نکردیم. به کاظم اولیایی (عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال) که زحمت کشید و از روز اول در پی حذف باشگاه ما بود، تبریک می گویم و به او توصیه می کنم منتظر پاسخ طرفداران پرسپولیس باشد.

وی با بیان اینکه کوشش زیادی برای حذف نشدن پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کرد، گفت: تمام ضربه ای که به ما خورد، از اولین مصاحبه اولیایی و گزارش های او بود. ما ذره ای خلاف صحبت های این دوستان عمل نکردیم و بسیاری از موارد مربوط به دوره مدیریت من و آجورلو نیست. این مسائل به سال های گذشته مربوط می گردد، اما همه آنها را پاسخ دادیم. کمیته استیناف به ما سه ماه فرصت داد و ما را یک میلیارد تومان جریمه کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با برنامه شب های فوتبالی گفت وگو می کرد، با اشاره به فرصت سه ماهه کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای به سرخابی ها و جریمه یک میلیارد تومانی آنها توضیح داد: از AFC می پرسم اگر زمان ارائه شده به وسیله کمیته استیناف که نماینده شماست، مورد قبول شما نیست، چرا ما را سر کار گذاشتید؟ عزیزی خادم همه کوشش های لازم را انجام داد و سجادی در هیئت دولت گفت سهامداران دو باشگاه را جدا نموده ایم، اما اولیایی گفت این اتفاق صوری است. معلوم است که AFC چنین اقدامی می نماید.

برنامه ای در کار بوده که استقلال و پرسپولیس را از لیگ قهرمانان حذف نمایند؛ آقایان جوابگو باشند.، صدری ضمن بیان این جمله گفت: پرسپولیس بیش از 40، 50 میلیون طرفدار دارد و بیشترین طرفداران آسیا متعلق به ماست. AFC می گوید ما بدهکار هستیم، اما سه میلیون و 400 هزار دلار باشگاه بلوکه است و ما بیش از 40 نامه زدیم که پول ما را آزاد نمایند. اگر این اتفاق بیفتد، هیچ بدهی نخواهیم داشت. اگر طرفداران این دو تیم را جمع کنیم، تعداد آنها از جمعیت بسیاری از کشورهای آسیا بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1932

به "صدری: اولیایی به هدفش رسید و حالا جوابگوی طرفداران باشد، ما هیچ کوتاهی نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: اولیایی به هدفش رسید و حالا جوابگوی طرفداران باشد، ما هیچ کوتاهی نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید