فرصت ویژه مهدی پور برای عبور از یزدانی

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن می رود که تا پیش از این بازی با 38 امتیاز از 16 بازی در صدر جدول این مسابقات قرار گرفته است.

فرصت ویژه مهدی پور برای عبور از یزدانی

برای استقلال تا خاتمه هفته شانزدهم یک مدافع ملی پوش به نام سیاوش یزدانی رکورددار حضور در میدان است که این بازیکن امروز رکورد خود را از دست خواهد داد.

یزدانی که پیش از این تنها 13 دقیقه از بازی های فصل را از دست داده بود، در واپسین دقایق ملاقات قبلی این تیم در لیگ برتر با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد تا نه تنها اولین اخراجی فصل آبی پوشان باشد، بلکه برای اولین بار حضور در یک ملاقات را از دست داده و به تبع آن رکورد اندازه دقایق حضورش در استقلال را نیز از دست داده و به بازیکن دیگری واگذار نماید.

نزدیک ترین بازیکن در آمار حضور در زمین بازی در استقلال یک هافبک میانی به نام مهدی مهدی پور است که برترین فصل فوتبالی اش را سپری می نماید. مهدی پور که با 5 پاس گل و یک گل برترین سازنده این تیم و پس از یامگا دومین بازیکن تاثیر گذار آنها در فاز تهاجمی است، تا به امروز تنها 45 دقیقه (اولین 45 دقیقه فصل) را از دست داده و تنها 32 دقیقه کمتر از یزدانی در زمین حضور داشته است.

مهدی پور امروز هم یکی از بازیکنان مجیدی در ترکیب ثابت آبی پوشان است که از دقیقه 32 بازی با عبور از سیاوش یزدانی، صاحب رکورد بیشترین اندازه دقایق حضور در میدان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1996

به "فرصت ویژه مهدی پور برای عبور از یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ویژه مهدی پور برای عبور از یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید