نریمان دنیا: خوشحالم که من ضربه ایستگاهی را نزدم

به گزارش سفر به تایلند، هافبک ماشین سازی می گوید بابت اینکه ضربه ایستگاهی منجر به گل تیمش را او نزده، شاد است.

نریمان دنیا: خوشحالم که من ضربه ایستگاهی را نزدم

به گزارش خبرنگاران، سامان نریمان دنیا بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که استارت زدم، بازیکن حریف از پشت پای من را زد. به خاطر مصدومیت از زمین خارج شدم و مرتب دادم می زدم چرا نمی توانم ضربه را بزنم. خدا را شکر وارد زمین نشدم و بازیکنان ما ضربه را زدند و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: لیگ فرسایشی همین است و کار با یک برد تمام نمی گردد. باید خیلی بهتر از این شویم.

هافبک ماشین سازی درباره شکست این تیم به استقلال در بازی محبت آمیز گفت: در بازی محبت آمیز این اتفاقات می افتد. این بازی ها ملاک نیست. ما امروز یک تیم بهتر و کامل تر بودیم و در همینه زمینه ها سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم مان امروز خوب بازی کرد و امیدوارم ادامه دار باشد.

نریمان دنیا به حمایت طرفداران تراکتوری از تیمش اشاره نمود و اضافه نمود: طرفداران تراکتور و ماشین سازی به محل بازی آمدند که ما را حمایت نمایند. ما در نیمه نخست سوار بازی بودیم اما در نیمه دوم عقب نشستم. خدا را شکر تیم عالی کار کردو همه خواسته های کادرفنی را اجرا کردیم.

او درباره افت بدنی بازیکنان ماشین سازی در نیمه دوم گفت: نمی توان گفت چه تیمی بازی را می برد. کادرفنی به ما گفته بود اگر گل نخورید، شانس بردن دارید. در ابتدای بازی هم شانس گلزنی اشتیم. بعد از دقیقه 60 استقلال جلو آمد. در ادامه خواسته کادرفنی این بود که کمی عقب تر بیاییم و از ضد حمله استفاده کنیم. روی استقلال فشار زیادی بود و باید بازی را می برد. این موضوع را می دانستیم و خدا را شکر از این موضوع استفاده کردیم.

هافبک ماشین سازی درباره پیروزی در دقیقه 90 اظهار کرد: چیزی در فوتبال قطعی نیست. فرگوسن می گوید شانس با تیمی است که بیشتر کوشش می نماید. تیم ما بیشتر کوشش کرد. مطمئنم استقلال از هفته های آینده بهتر عمل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 278

به "نریمان دنیا: خوشحالم که من ضربه ایستگاهی را نزدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نریمان دنیا: خوشحالم که من ضربه ایستگاهی را نزدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید