فونسکا: ژکو بازیکن مهمی برای رم به شمار می رود، با ورتوت و مخیتاریان در مالکیت توپ بهتر عمل کردیم

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش مقابل ساسولو ابراز رضایت و از مهاجم بوسنیایی خود تمجید کرد.

فونسکا: ژکو بازیکن مهمی برای رم به شمار می رود، با ورتوت و مخیتاریان در مالکیت توپ بهتر عمل کردیم

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر 2 ساسولو را از پیش رو برداشت، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در جریان پیش فصل صحبت خیلی خوبی با ژکو داشتم. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود، در این بازی هم پیروز به گلزنی شد و حتی می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند اما ادین مهاجم خیلی خوبی است.

وی اضافه نمود: ما در این بازی تغییراتی در تیم به وجود آوردیم و لورنزو پلگرینی در نقش بازیساز ایفای نقش کرد. با وجود جردن ورتوت و هنریک مخیتاریان هم ما در مالکیت توپ بهتر عمل کردیم. همه در این بازی عالی کار کردند. به بازیکنانم گفته بودم که حریف را به شدت تحت فشار قرار دهند و این فاکتور مهمی در پیروزی ما در این دیدار بود.

سرمربی پرتغالی رم در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: سیستمی که در این بازی مورد استفاده قرار دادیم، به خوبی جواب داد. ما ریسک هایی انجام دادیم اما تحت فشار قرار دادن حریف مهم بود و وقتی این مورد را به خوبی اجرا کنید، ریسک های کمتری را در خط دفاعی متحمل می شوید.

فونسکا در انتها درباره شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه همسرش گفته این سرمربی پرتغالی، شاختار دونتسک را به خاطر شهر زیباتری (رم) ترک نموده، با خنده گفت: درست است. نمی توانم دیگر به شهر کیف بازگردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 361

به "فونسکا: ژکو بازیکن مهمی برای رم به شمار می رود، با ورتوت و مخیتاریان در مالکیت توپ بهتر عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: ژکو بازیکن مهمی برای رم به شمار می رود، با ورتوت و مخیتاریان در مالکیت توپ بهتر عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید