تور ارزان ایتالیا: هشدار یوفا به 3 باشگاه ایتالیایی به علت نقض قانون بازی جوانمردانه اقتصادی

به گزارش سفر به تایلند، در شرایطی که بیشتر باشگاه های اروپایی به خاطر شیوع ویروس کرونا به شدت متحمل ضررهای اقتصادی شده اند، اتحادیه فوتبال قاره سبز بر اجرای قانون بازی جوانمردانه اقتصادی تأکید دارد.

تور ارزان ایتالیا: هشدار یوفا به 3 باشگاه ایتالیایی به علت نقض قانون بازی جوانمردانه اقتصادی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در گزارشی نوشت که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به 30 باشگاه اروپایی به خاطر تراز نبودن دخل و خرج شان مطابق قانون بازی جوانمردانه اقتصادی هشدار داده است که سه باشگاه ایتالیایی، رم، میلان و اینتر جزو آنها هستند و ممکن است که باشگاه یوونتوس هم به زودی در این لیست قرار بگیرد.

قرار است این 30 باشگاه از اواسط ماه مارس نمایندگان خود را به مقر یوفا در نیون بفرستند تا از آنها دفاع نمایند.

از زمان شیوع کرونا در دنیا در اواخر سال 2020، و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی های فوتبال، باشگاه های اروپایی متحمل ضررهای هنگفتی شده اند. تنها کاری که یوفا برای یاری به این باشگاه ها انجام داد تغییر یکسری قوانین بوده که البته هنوز بخشی از آنها هم به حالت اجرایی درنیامده است. قرار گویا قرار است دو ماه دیگر یک بازنگری مجدد در این قوانین صورت بگیرد که احتمالاً از فصل 25-2024 به اجرا درخواهد آمد.

فعلاً اما تنها لطفی که یوفا در حق تیم ها انجام داده این است که بازه زمانی آنالیز حساب های اقتصادی باشگاه ها برای تراز بودن دخل و خرج شان را از سه سال به چهار سال افزایش داده (از ابتدای 2018 تا انتهای 2021) تا میانگین ضررهای سالانه آنها کاهش پیدا کند. علاوه بر این باشگاه ها مجاز هستند که تا 30 میلیون یورو تراز منفی داشته باشند. با این حال 30 باشگاه باز هم نتوانسته اند مطابق قانون بازی جوانمردانه اقتصادی عمل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ارزان ایتالیا: هشدار یوفا به 3 باشگاه ایتالیایی به علت نقض قانون بازی جوانمردانه اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: هشدار یوفا به 3 باشگاه ایتالیایی به علت نقض قانون بازی جوانمردانه اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید