قراخانلو: آموزشگاه ملی المپیک در بخش دوره های بین الملل ضعف دارد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، رضا قراخانلو رئیس آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک امروز دوشنبه در جریان نشستی که در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید گفت: همگی با فعالیت های آموزشگاه آشنا هستید. فعالیت ها بسیار زیاد است اما هنوز راه طولانی در پیش داریم به خصوص که برای توسعه علمی و فرهنگی در ورزش محدودیتی نیست.

قراخانلو: آموزشگاه ملی المپیک در بخش دوره های بین الملل ضعف دارد

قراخانلو با بیان اینکه برای امسال 98 برنامه هایی پیش بینی شده، ادامه داد: چالش هایی در ورزش وجود دارد که آموزشگاه باید به آنها بپردازد؛ مانند دوره های عالی بدنسازی. چالش دیگر موضوع روانشناسی ورزش به ویژه برای بانوان است. برنامه سنگینی را پیش بینی نموده بودیم که البته در میانه راه است. تا انتها سال روانشناسان خانم زیادی خواهیم داشت.

رئیس آموزشگاه ملی المپیک همچنین با اشاره به اینکه در بخش بین المللی ضعیف هستیم گفت: دوره انتقال شغلی قهرمانان تنها دوره بین المللی برگزار شده بود که دو کارشناس از IOC به ایران آمدند. ما در این بخش ضعف داریم و باید آن را رفع کنیم.

قراخانلو با بیان اینکه آموزشگاه 15 سال دست نخورده بود، گفت: حالا آن را تجهیز می کنیم. سیستم گرمایشی و سرمایشی درست شد. مشکل رختکن را هم حل می کنیم اما مشکل کوچک پول مطرح است.

وی در رابطه با استفاده فدراسیون ها از روانشناس، اعلام کرد: از نظر تربیت نیرو، کمیته و آموزشگاه حمایت جدی را دارد. ما دائما دوره می گذاریم، دو دوره 400 ساعته هم برگزار می کنیم. از نظر ارائه خدمات تمامی ورزشکارانی که در آموزشگاه تمرین می نمایند، مرکز روانشناسی هم به آنها خدمات ارائه می دهد اما در مورد استخدام روانشناسان، روسا با برنامه هایی که دارند باید در این خصوص اقدام نمایند. در گزارشاتی که مرکز نظارت از فدراسیون ها می گیرد در این خصوص از فدراسیون ها سوال می گردد. مسئله روانشناس لوکس و هزینه اضافی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 531

به "قراخانلو: آموزشگاه ملی المپیک در بخش دوره های بین الملل ضعف دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراخانلو: آموزشگاه ملی المپیک در بخش دوره های بین الملل ضعف دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید