محور پونل - خلخال باز گشایی شد

به گزارش سفر به تایلند، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از بازگشایی محور پونل - خلخال اطلاع داد و گفت: تمامی راه های ارتباطی شهرستان تالش باز است.

محور پونل - خلخال باز گشایی شد

علی اوسط اکبری مقدم در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: محور پونل - خلخال که بر اثر ریزش کوه و سقوط درخت ناشی از سیل اخیر چهارشنبه شب مسدود گردیده بود، بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران موجب وقوع سیلاب و آبگرفتگی در سه شهرستان تالش، صومعه سرا و رضوانشهر شد، گفت: در اثر سیلاب مجبور به تخلیه برخی از خانه های شهرستان تالش شدیم در حال حاضر سیلاب فروکش نموده و مسائل به صورت جزئی وجود دارد که دستگاه های مربوطه در حال برطرف آنها هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اضافه نمود: خدمات رسانی به مردم سیل زده تا خاتمه برطرف مسائل ادامه خواهد داشت و تمامی دستگاههای خدمات رسان در آماده باش برسر می برند.

وی با تصریح اینکه تمامی راه های ارتباطی شهرستان تالش باز است، گفت: در برخی از روستاها از مسیرهای جایگزین برای تسریع در رفت و آمد بهره گرفته ایم و کارشناسان ما در مناطق سیل زده مستقر و در حال برآورد خسارت های سیلاب به این شهرستان ها هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 48

به "محور پونل - خلخال باز گشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور پونل - خلخال باز گشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید