مدیرعامل استقلال همچنان به دنبال دیدار با مجیدی

به گزارش سفر به تایلند، مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز نتوانسته با سرمربی تیمش ارتباط بگیرد.

مدیرعامل استقلال همچنان به دنبال دیدار با مجیدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خلاف آن چیزی بود که فرهاد مجیدی انتظار داست چرا که او و شاگردانش صراحتا از گزینه دیگری که عبدالرضا موسوی باشند حمایت کرده بودند.

نتیجه این انتخاب از سوی وزارت ورزش این بوده که هواداران استقلال موضع گیری تندی علیه مدیرعامل جدید و وزیر ورزش داشته باشند.

جالب اینکه فرهاد مجیدی هم به همین دلیل خود را از دسترس خارج کرده و حاضر نشده حتی تلفنی هم با احمد سعادتمند گفت و گویی داشته باشد. این در حالی است که مدیرعامل استقلال چند نفر را مامور کرده تا واسطه برقراری ارتباط او با مجیدی باشند.

واقعیت امر این است که مجیدی اصلا علاقه ای به کار کردن با مدیرعامل جدید باشگاهش را ندارد و شاگردانش نیز در این راستا او را همراهی می کنند.

ادامه این وضع نه تنها حواشی و مسائل استقلال را بیشتر خواهد کرد بلکه باعث خواهد شد گزینه وزارت ورزش خیلی زود اعتبار خود را نزد اعضای تیمش و هواداران استقلال از دست بدهد.

مجیدی در حال حاضر در دبی بسر می برد و فقط با افرادی که لازم می داند ارتباط می گیرد و در این سو سعادتمند همچنان منتظر است حداقل یک تماس تلفنی با سرمربی تیمش داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 868

به "مدیرعامل استقلال همچنان به دنبال دیدار با مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال همچنان به دنبال دیدار با مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید