سجادی: هنوز پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف نشده اند

به گزارش سفر به تایلند، وزیر ورزش و جوانان بار دیگر تأکید کرد باشگاه های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده اند.

سجادی: هنوز پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف نشده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط سرمربیگری تیم فوتبال امید، گفت: فکر کنم امروز و فردا باید تعیین گردد. ما اعلام آمادگی برای حضور تیم امید در بازی های آسیایی داشتیم، ولی از صبح امروز خبری ندارم و امیدوارم زودتر سرنوشت این تیم تعیین گردد. این تیم قبل از سهمیه المپیک باید در بازی های آسیایی شرکت کند و امیدوارم حضور پیروز داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه محمدرضا پولادگر معاون او گفته بود استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، گفت: اظهارات آقای پولادگر فردای صحبت های من نبود. من چهارشنبه صحبت نموده بودم و ایشان دوشنبه. با آقای پولادگر در کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم و طبق مواردی که شنیده بود، کارشناسان بر این باور بودند که این رخ داده است، ولی از طرف فدراسیون فوتبال اعلام شد هیچ تیمی نیفتاده است و هنوز تا اواخر خرداد ماه برای اعلام نظر AFC فرصت داریم. در این مدت فرصت هایی برای تکمیل و بارگذاری مدارک و ارائه شرح بود و در نهایت هر چه به آخر خرداد نزدیک شویم، AFC نظر نهایی اش را اعلام خواهد نمود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اعلام ننموده است چه تیم هایی حضور دارند و چه تیم هایی حذف شده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2219

به "سجادی: هنوز پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: هنوز پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید