مراکز خرید استانبول

به گزارش سفر به تایلند، 6 مرکز خرید مهم استانبول

با سفر به استانبول به مهد بازارهای عظیم، مراکز خرید بی نظیر و فروشگاه های لوکس و مدرن ترکیه سفر می کنید. استانبول دارای جاذبه های تماشای و گردشگری بسیاری ست که بی شک می توان خرید در مراکز خرید بی نظیرش را تجربه ای عالی و در عین حال متفاوت دانست. لذت خریدِ از برترین برندهای ترکیه با قیمت مناسب، تجربه ای فرق دارد که نمی توانید در جایی جز استانبول آن را تجربه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با 6 مرکز خرید منتخب استانبول آشنا کنیم. شما پس از خواندن این مطلب می توانید اطلاعات کاملی از مراکز خرید خوب استانبول بدست آورید. ما پیش از هر کاری توصیه می کنیم که از مطلب مرکز خرید جواهر استانبول هم تماشا کنید که در آن برترین مرکز خرید استانبول را به طور کامل معرفی نموده ایم.

مراکز خرید استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال (Mall of Istanbul) یکی از عظیم ترین مراکز خرید ترکیه است که در آن می توانید نمایندگی انواع برندهای مطرح جهان را در کنار برندهای ترک ببینید. استانبول مال تقریبا 156 هزار مترمربع بوده و دارای 350 مغازه با ویترین های زیبا از تازهترین و عجیب ترین طراحی های روز جهان می باشد. از برندهای موجود در این فروشگاه می توان به Koçtaş، Media Markt، Teknosa Mudo YKM و Zara اشاره نمود. از همه مهم تر اینکه عظیم ترین مغازه نمایندگی Toyzz و کامل ترین اجناس برند Victoria Secret هم در استانبول مال وجود دارند، از این رو در مرکز خرید استانبول مال محال است دست خالی برشد.

در استانبول مال چه چیزی در انتظار شماست؟

در مرکز خرید عظیم استانبول مال علاوه بر نمایندگی برندهای جهانی فرانسوی و برند انگلیسی نظیر Decathlon، Miss Selfridge و عظیم ترین مغازه برند LCW و رستوران به مساحت 1000 متر را هم در این مرکز خرید وجود دارد. این رستوران ها غذای با کیفیت ترکی و بین المللی را به مشتریان خود ارائه می دهند. از این رو غذای با کیفیت این رستوران ها باعث شده تا مراجعه نمایندگان به این مرکز خرید از استانبول مال برای غذا خارج نشده و برای صرف خوراک و نوشیدنی هم در مجتمع بمانند. علاوه بر این ها، عظیم ترین پارک سرپوشیده ترکیه در استانبول مال ساخته شده کهمی توانید همزمان از امکانات پارک هم بهره ببرید. موی پارک Moipark یکی از کامل ترین، عظیم ترین و مدرن ترین پارک های سرپوشیده ترکیه است. چرخ و فلک، تِرن و 30 دستگاه بازی مهیج دیگر در این پارک وجود دارد. در سرانجام می توانید برای اقامتتان به هتل استانبول مال بروید. این هتل با 300 اتاق در قسمت بالای استانبول مال قرار گرفته است. در این مجتمع تجاری امکانات دیگر مانند یک مجتمع سینمایی با 16 پرده ساخته شده که دیدگان شما را به تماشای متفاوتی از فیلم دعوت می نماید.

ساعات کاری مرکز خرید استانبول مال

در طول سفر با تور استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می توانید به این مرکز خرید عظیم بروید، به شما توصیه می کنیم که برای خریدی آرام و دور از شلوغی صبح ها را برای خرید انتخاب کنید، زیرا مرکز خرید استانبول به خصوص در ایام فستیوال خرید و روزهای حراجی استانبول بسیار شلوغ می باشد.

آدرس مرکز خرید استانبول مال

ترکیه، استانبول، بشکشهیر، محبوتبی، بولوار سلیمان دمیرل

مرکز خرید استانبول مال بر روی نقشه

نحوه رفتن به مرکز خرید استانبول مال

برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از مترو و یا تراموا بهره ببرید، کافیست به سمت ایستگاه ایکیتلی (İkitelli Sanayi) حرکت کنید تا به این مرکز خرید عظیم را برسید.

مرکز خرید فروم استانبول

اگر قصد خرید در استانبول را دارید، مرکز خرید فروم (Forum Istanbul) را نباید فراموش کنید. فروم یکی از عظیم ترین مراکز خرید اروپایی ترکیه می باشد که هر ساله بیش از 20 میلیون بازدیدنماینده دارد. در این مرکز خرید می توانید از برندهای معتبری نظیر Tepe Home، Saturn،Teknosa ،Bimex YKM،C&A، M&S ، Zara خرید کنید و هر زمان که از خرید خسته شدید از امکانات تفریحی و مهیجی که در این مرکز برای بازدیدنمایندگان مهیا شده، لذت ببرید.

در مرکز خرید فروم استانبول چه چیزی در انتظار شماست؟

  • سالن بولینگ

    رستوران های مختلف

    سالن های نمایش سینمای imax

    اسکی روی یخ

    اتاق های بازی مخصوص بچه ها

    پارک ژوراسیک

    یک پیشنهاد عالی: مهم ترین و پرطرفدارترین بخش فروم استانبول تماشای تنگه بسفر از بالاترین نقطه مرکر خرید می باشد. هرگز فرصت تماشا چهره شبانه تنگه بسفر را از دست ندهید.

ساعات کاری مرکز خرید فروم استانبول

همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب مرکز خرید عظیم فروم استانبول باز است و می توانید در این بازه زمانی هر چیزی را که بخواهید از پوشاک برند ترک گرفته تا سوغات ترکیه بخرید.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول

استانبول ترکیه، محله کوکاتپه، جاده پاشا، مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول بر روی نقشه

نحوه رفتن به مرکز خرید فروم استانبول

برای رفتن به مرکز خرید عظیم فروم می توانید از وسایل نقلیه عمومی ترکیه بهره ببرید، تنها کافیست سوار مترو استانبول شوید و به طرف ایستگاه Mecidiyekoy حرکت کنید. در این ایستگاه پیاده شده، سپس سوار خط اتوبوس 32M شوید و در نهایت ایستگاه Forum Istanbul / Kocatepe پیاده شوید. مرکز خرید فروم استانبول را در ایستگاه خواهید دید. اما اگر قصد دارید با اتوبوس به مرکز خرید فروم بروید، به سمت ایستگاه 32 Cevatpaşa - Eminönü ، 32A Cevatpaşa - Beyazıt و 32T Cevatpaşa - Mecidiyeköy به ترتیب حرکت کنید و در آخر در ایستگاه Kartaltepe پیاده شوید.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park) یکی دیگر از مراکز خرید عظیم و البته شیک ترین مرکز خرید استانبول به شمار میرود. این مرکز خرید دارای 4 طبقه و بیش از 300 مغازه لوکس و زیبا است. اگر در پی لباس شیک طبق آخرین مد روز هستید، مرکز خرید ایستینیه جایی ست که باید به آنجا سر بزنید. در مرکز خرید ایستینیه مطرح ترین برندهای جهان را خواهید دید، برند هایی نظیر پرادا، آرمانی، شنل، دیور و برندهای شیک ترک دیگر مانند Max Mara و زارا. برای خرید از مرکز خرید ایستینیه پارک نگران قیمت بالای اجناس برند نباشید چرا که همه اجناس در این مرکز خرید با قیمت نه چندان گران، در قیمتی مناسب عرضه می شوند.

در مرکز خرید ایستینه پارک استانبول چه چیزی در انتظار شماست؟

این مرکز خرید با گنبد شیشه ای و طراحی زیبایش تفریحات زیادی برای تفریح و هیجانِ بازدیدنمایندگانش در طبقه وسط ایجاد نموده است. بعلاوه در این فضا هر چه می خواهید سفارش دهید و لذت خرید خود را کامل کنید. در مرکز خرید ایستینه پارک اولین سالن تئاتر IMAX استانبول ساخته شده که پیشنهاد می کنیم در برنامه سفرتان حتما از این سالن تئاتر بازدید نمایید. در کنار تمام امکانات ذکر شده، آکواریوم غول پیکر با 10 هزارگونه مختلف آبزیان در طولانی ترین تونل آبی جهان برای علاقه مندان به جهانی زیر آب فراهم شده است.

تماشای های نزدیک به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

پارک امیرگان Emirgan Park، موزه ساقیپ سابانی Sakip Sabanci Museum و قلعه Rumeli از معروف ترین مکان های تماشای نزدیک به مرکز خرید ایتینه پارک هستند.

ساعات کاری مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده خدمات رسانی به بازدیدنمایندگان است و مراجعه نمایندگان می توانند از ساعت 10 صبح الی 22 از بخش های مختلف مرکز خرید تماشا نمایند.

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

ترکیه، استانبول، سرییر، خیابان کادسی، محله پینار

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول بر روی نقشه

دسترسی به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

یکی از برترین روش ها برای رفتن به ایستینیه استفاده از اتوبوس های استانبول است. به راحتی در ایستگاه ایستینیه پارک از اتوبوس پیاده شوید و یا می توانید سوار خط مترو استانبول شده و در ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga پیاده شد. 500 متر آن طرف تر با کمی پیاده روی ایستینیه را خواهید دید.

مرکز خرید زورلو استانبول

یکی دیگر از برترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو (Zorlu Center) می باشد. این مرکز خرید با 180 مغازه مختلف و مدرن، یک هتل 5 ستاره، دفاتر تجاری و یک مرکز نشست لوکس و تازه به یکی از مراکز خرید محبوب استانبول برای خرید و تجارت تبدیل شده است. جالب است بدانید که نخستین نمایندگی apple در ترکیه به نام مغازه cube store که انحصار آن برای نیویورک می باشد، در مرکز خرید زورلو قرار گرفته است. در کل اگرچه استانبول شهر خرید محسوب می گردد و مراکز خرید عظیم و نمایندگی برندهای معروف همه جای این شهر وجود دارد، اما اولین فروشگاه های مارک های معروف جهان Brooks Brothers, Industrie Denim, Cos, Lanvin, Pomellato, Stella McCartney و Superdry تنها در مرکز خرید زورلو استانبول شعبه دارند.

در مرکز خرید زورلو استانبول چه چیزی در انتظار شماست؟

مرکز هنرهای نمایشی Zorlu یکی دیگر از قسمت های محبوب برای بازدید از هنرهای مدرن و سنتی می باشد. در این مرکز می توانید شاهد شاهکار افراد معروف و هنرمندانِ مطرح جهان در زمینه های مختلف هنری باشید. 14 سینما مجهز هم در این مرکز خرید با برترین تجهیزات سینمایی ساخته شده اند. علاوه بر امکانات فوق می توانید از رستوران های بین المللی، ایتالیایی، ترکیه ای غذای مورد علاقه تان را سفارش داده و میل کنید. رستوران های محلی مانند Köşebaşı، Günaydın، Far East و Welldone با تلفیق طرح های تازه و سنتی به زیبایی و جذابیت این مرکز خرید می افزاید. پیشنهاد ویژه ما به شما مسافران عزیز این می باشد که طعم غذا در آشپزخانه تام و مورینی را از دست ندهید. این رستوران برای اولین بار در ترکیه و در مرکز خرید زورلو نمایندگی دارد.

ساعات کاری مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز است. در طول سفر با تور استانبول حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید یک روز خوب را در مرکز خرید استانبول سر کنید و در رستوران های این مرکز خرید که یکی از برترین رستوران های استانبول محسوب می شوند، غذای ترکی نوش جان کنید.

آدرس مرکز خرید زورلو استانبول

ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو

مرکز خرید زورلو استانبول بر روی نقشه

چطور به مرکز خرید زورلو استانبول برویم؟

زورلو در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. از این رو دسترسی به این مرکز خرید بسیار سهل و آسان می باشد، به خصوص با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و یا اتوبوس. حتی می توانید زودتر از تاکسی برای رفتن به این مرکز خرید بهره ببرید. در ایستگاه گایرتپه Gayrettepe 7 از مترو پیاده شده و با توجه به تابلو های راهنما به سمت زورلو پیاده روی کنید.

مرکز خرید کانیون استانبول

یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول، مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Istanbul) می باشد. در این مرکز خرید می توانید یک خرید خوب را در کنار تفریحات به یاد ماندنی و طعم غذای خوشمزه ترکی با هم تجربه کنید. در مرکز خرید کانیون فرصت مناسبی برای خرید از برترین برندهای ترک برای شما فراهم شده، پس اگر می خواهید خرید معقولانه و مقرون به صرفه تری داشته باشید، حتما به این مرکز خرید مقرون به صرفه بروید. کانیون 4 طبقه دارد و جز گزینه های عالی برای خرید مقرون به صرفه در ترکیه محسوب می گردد.

در مرکز خرید کانیون استانبول چه چیزی در انتظار شماست؟

از امکانات مرکز خرید کانیون می توان به 9 پرده سینما، مرکز تناسب اندام، 160 فروشگاه مختلف از برندهای معروف ترکی و خارجی، کافی شاپ و اجرای موسیقی زنده در فضای باز اشاره نمود.

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول

ترکیه، استانبول، منطقه شیشلی، محله اسن تپه، خیابان بیوک دره، مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید کانیون استانبول بر روی نقشه

چطور به مرکز خرید کانیون برویم؟

برای رسیدن به این مرکز خرید در استانبول می توانید از مترو بهره ببرید. سوار نزدیک ترین ایستگاه مترو شده، به سمت ایستگاه Levent حرکت کنید. در این ایستگاه از مترو پیاده شده و به راحتی کانیون را پیدا کنید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم (Palladium) را می توان از مراکز خرید تازه استانبول با 190 فروشگاه مختلف دانست. در این مرکز خرید می توانید احتیاج تمام افراد خانواده را یکجا تامین کنید. مرکز خرید پالادیوم استانبول بخش های مختلفی دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:

  • فروشگاه پوشاک بچگانه و کفش بچگانه برند LC Waikiki
  • انواع پوشاک زنانه از برندهای : Benetton، Bershka، Koton، Mango و GAP
  • انواع پوشاک مردانه از برندهای : Lacoste، Tommy Hilfiger، U.S. Polo
  • کفش های مردانه و زنانه ترک از فروشگاه Massimo Dutti
  • فروشگاه عطر و لوازم آرایشی از برندهای مشهور : MAC و Yves Rocher
  • فروشگاه انواع لباس ورزشی از برندهای : Adidas و Nike

آدرس مرکز خرید پالادیوم استانبول

ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی آتاشهر، ینی صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک، پلاک 8

مرکز خرید پالادیوم استانبول بر روی نقشه

چطور به مرکز خرید پالادیوم استانبول برویم؟

پالادیوم استانبول در منطقه آسیایی استانبول قرار گرفته و برترین راه برای رسیدن به این مرکز خرید محبوب ترکیه، استفاده از قطار زیر زمینی می باشد. کافیست به ایستگاه کاباتاش رفته و از آنجا با کشتی های مسافربری به کادیکوی بروید. سپس با اتوبوس و یا تاکسی به راحتی به پالادیوم برسید.

در انتها پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید کمی مالی تر سفر کنید و در کنار خرید بتوانید هزینه های سفرتان را کاهش دهید، به مطلب فهرست مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول ترکیه سر بزنید.

سوالات متداول

مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟

ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی آتاشهر، ینی صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک، پلاک 8

چطور با مترو به استانبول مال برویم؟

برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از مترو و یا تراموا بهره ببرید، کافیست به سمت ایستگاه ایکیتلی (İkitelli Sanayi) حرکت کنید تا به این مرکز خرید عظیم را برسید.

آدرس مرکز خرید استانبول مال کجاست؟

ترکیه، استانبول، بشکشهیر، محبوتبی، بولوار سلیمان دمیرل

6 مرکز خرید مهم استانبول کدامند؟

استانبول مال، مرکز خرید جواهر، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول و مرکز خرید کانیون استانبول مشهورترین مراکز خرید استانبول هستند.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1693

به "مراکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید