معادی سیمرغ قریبیان را به خانه برد؟ ، تکذیب یک شایعه سینمایی

به گزارش سفر به تایلند، شایعه نه چندان پررنگ عوض شدن برنده بهترین بازیگر مرد جشنواره سی و هشتم فیلم فجر با یک جمله سه واژه ای از سوی دبیر جشنواره تکذیب شد.

معادی سیمرغ قریبیان را به خانه برد؟ ، تکذیب یک شایعه سینمایی

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق فلزی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، اندکی پس از انتها مراسم اختتامیه فیلم فجر 38 و اهدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد به پیمان معادی، شایعه عوض شدن فرد برنده در آخرین لحظه ها در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. بر این اساس، قرار بوده فرامرز قریبیان در آخرین نقش آفرینی خود در سینمای ایران برای خروج جایزه بگیرد که به دلیل افشاگری هایش در نشست خبری فیلم، با تاکید دبیر جشنواره به هیات داوران برنده تغییر می نماید.

قریبیان که چند سال پیش خودش داور جشنواره فیلم فجر بود، در نشست خبری خروج به ماجرای عوض شدن برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد با توصیه دبیر وقت اشاره نمود؛ جایی که نوید محمدزاده کنار گذاشته و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. به نظر می رسید افشای راز پشت پرده جشنواره سی و دوم پس از شش سال می تواند به بهای از دست رفتن یک جایزه برای بازیگر قدیمی و تحسین شده سینمای ایران بینجامد.

با فراگیر شدن این شایعه در محافل خبری و سینمایی، ابراهیم داروغه زاده در مقام دبیر جشنواره سی و هشتم با نوشتن جمله متاسفانه دروغ است کوشید از گسترده تر شدن شایعه جلوگیری کند. هر چند با اتفاق هایی که پیش از شروع جشنواره، در نشست های خبری و مراسم اختتامیه رخ داد، می توان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را یکی از پرحاشیه ترین دوره های آن دانست.

از سوی دیگر، معادی که تلویحا جشنواره سال جاری را تحریم نموده بود، بدون حضور در اختتامیه جایزه بهترین بازیگر مرد سال جاری را برای بازی در درخت گردو برد. محمدحسین مهدویان هم گفت او خارج از ایران است و پیغام ویدئویی معادی در مرکز همایش های برج میلاد برای حاضران پخش شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 705

به "معادی سیمرغ قریبیان را به خانه برد؟ ، تکذیب یک شایعه سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادی سیمرغ قریبیان را به خانه برد؟ ، تکذیب یک شایعه سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید