مقاله: پیگیری جواب ویزای کانادا و نحوه برخورد با ریجکتی از سفارت کانادا

به گزارش سفر به تایلند، در روش ثبت نام آنلاین ویزای کانادا هر متقاضی به حساب کاربری خود در سایت رسمی سفارت کانادا مراجعه نموده و پس از درج شماره پیگیری و تاریخ تولد (میلادی) می تواند در جریان آخرین آپدیت پرونده خود قرار بگیرد. طبعا پیگیری درخواست ویزای کانادا از طریق مراجعه به حساب کاربری بسیار ساده تر است و احتمال با خبر نشدن از آپدیت های پرونده به حداقل کاهش می یابد.

مقاله: پیگیری جواب ویزای کانادا و نحوه برخورد با ریجکتی از سفارت کانادا

از سوی دیگر بعضا مشاهده گردیده است مدارک ارائه گردیده به دفاتر انگشت نگاری سفارت کانادا در زمان پر کردن فرم ها و یا پس از آن به هر دلیلی مفقود می شوند! حال آنکه در روش ثبت نام آنلاین مدارک در فرم مربوطه آپلود گردیده و امکان مفقود شدن وجود ندارد.

رد شدن درخواست ویزای کانادا یا اصطلاحا ریجکت ویزا، کابوس هر مسافر، دانشجو و یا بیزینس منی خواهد بود که برای آینده برنامه ها ریخته و رویاپردازی ها نموده است. مشکل زمانی ناراحت کننده تر می گردد که متقاضی برای ثبت درخواست و طی کردن مراحل آن چه از نظر مالی و چه از نظر زمان و انرژی هزینه های بسیاری متقبل گردیده باشد.

بطور کلی چند عامل کلیشه ای همواره در رد شدن درخواست ویزا کانادا نقش دارند. عواملی که در واقع موجب تردید افسر مهاجرت در خصوص انگیزه متقاضی از سفر به کانادا و یا بازگشت وی پس از سرانجام مهلت ویزا می شوند. مهمترین این عوامل عبارتند از:

منبع مقاله: پیگیری جواب ویزای کانادا و نحوه برخورد با ریجکتی از سفارت کانادا

انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1804

به "مقاله: پیگیری جواب ویزای کانادا و نحوه برخورد با ریجکتی از سفارت کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پیگیری جواب ویزای کانادا و نحوه برخورد با ریجکتی از سفارت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید