تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس هم پرید

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: پرسپولیس در نیم فصل به فکر تقویت تیم است و از این رو خریدن یک یا 2 مهاجم را در دستور کار قرار داده است. یکی از بازیکنانی که شایعه شده بود قرار است همین روز ها به پرسپولیس اضافه گردد، لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی فولاد است. حتی عنوان شده که پرسپولیس نامه نگاری با باشگاه فولاد در این زمینه داشته است.

تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس هم پرید

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، لوسیانو پریرا 38 ساله در شرایطی این روز ها تبدیل به گزینه پرسپولیس شده که ابتدای فصل در لیست خرید فرهاد مجیدی قرار گرفته بود، ولی همانطور که این بازیکن برزیلی به استقلال نرفت به نظر می رسد به پرسپولیس هم نخواهد رفت. این موردی است که می توان از بین صحبت های جواد نکونام، سرمربی فولاد به آن پی برد.

نکونام در واکنش به پیشنهاد پرسپولیس برای جذب شیمبا (لقب پریرا) می گوید: کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ 2 سال است که بازیکن جذب نکرده ایم و تیم های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان درمی آید. می خواهیم که تیم های دیگر به ما یاری نمایند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس هم پرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس هم پرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید