مورد عجیب در استقلال؛ چرا محمود فکری به دنبال مهاجم است؟

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی استقلال در شرایطی در لیست نقل و انتقالاتی خود نام مهاجم قرار داده که این تیم هم اکنون 3 مهاجم طراز اول و با کیفیت را در اختیار دارد.

مورد عجیب در استقلال؛ چرا محمود فکری به دنبال مهاجم است؟

اگرچه محمود فکری هرگز در خصوص لیست نقل و انتقالاتی که در اختیار باشگاه استقلال قرار داده اظهار نظر مشخصی انجام نداده، اما پیگیری ها نشان می دهد نام دو مهاجم در لیست سرمربی آبی ها دیده می گردد و او درخواست نموده باشگاه یکی از آن ها را به خدمت بگیرد.

در لیست محمود فکری نام پیمان بابایی، مهاجم ماشین سازی و حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم اراک دیده می گردد و فکری روی جذب این 2 بازیکن نظر مثبت دارد.

اما این اتفاق از آن جهت عجیب است که استقلال در حال حاضر مهدی قائدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته را به عنوان سه مهاجم طراز اول در اختیار دارد و تصمیم فکری می تواند به این دلیل باشد که او از ماندن هر 3 مهاجمش در نیم فصل دوم مطمئن نیست.

در حال حاضر شایعه هایی در خصوص جدایی دیاباته و قائدی در نیم فصل دوم وجود دارد و شاید درخواست فکری مبنی بر جذب مهاجم به این دلیل باشد که این احتمال را می دهد هر 3 مهاجم خود را برای نیم فصل دوم در اختیار ندارد.

البته این احتمال هم وجود دارد که فکری به دلیل در پیش بودن بازی های لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفته یک مهاجم دیگر را به لیست تیم خود اضافه کند.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1463

به "مورد عجیب در استقلال؛ چرا محمود فکری به دنبال مهاجم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب در استقلال؛ چرا محمود فکری به دنبال مهاجم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید