تور برزیل: می خواهیم فینالیست جام جهانی شویم، حذف کردن برزیل لحظه خاصی بود

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، سایت فیفا در آستانه ملاقات تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2021 با علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی گفتگویی را انجام داده است. سایت فیفا در این مصاحبه از حسن زاده و تجربه اش در مسابقات جام جهانی تمجید کرد.

تور برزیل: می خواهیم فینالیست جام جهانی شویم، حذف کردن برزیل لحظه خاصی بود

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

فیفا با اشاره به گل زیبای حسن زاده در ملاقات با آرژانتین نوشت: آرژانتین در آخرین بازی مرحله گروهی گلی انفرادی را دریافت کرد که اگر بازیکنانی نظیر فالکائو، فرائو یا ریکاردینیو به ثمر می رساندند، تمام دنیا در مورد آن صحبت می کردند.

محور تبادل نظر با حسن زاده کم شناخته شدن این بازیکن در دنیا است. حسن زاده در این باره به شوخی گفت: این چیزی است که من با هم تیمی هایم زیاد در موردش صحبت می کنم. آنها همواره به من می گویند اگر نام تو حسن زادینو حسن زادائو یا چیزی شبیه به آن بود، به اسم یکی از برترین بازیکنان کره زمین دیده می شدی.

وی اضافه کرد: صادقانه می گویم که این چیزها برایم آن قدرها اهمیت ندارد. اینکه به اسم یکی از برترین ها دیده نمی شوم، برایم ناامید نماینده نیست. سعی می کنم از کاری که انجام می دهم لذت ببرم و روی بازی خودم تمرکز کنم.

سایت فیفا در ادامه این سئوال را مطرح نموده است که چطور بازیکنی که چهار بار با ایران قهرمان آسیا شده و بارها اسم برترین بازیکن سال این قاره را به خود اختصاص داده و ایران را برای کسب سوم در جام دنیای 2016 کلمبیا رهبری نموده است، جایی در مباحث برترین بازیکنان دنیا ندارد.

حسن زاده در واکنش به این موضوع گفت: تیم های آسیایی تاکتیک و تکنیک خودشان را دارند. آنها سازمان یافته تر و تیم محور بازی می نمایند که احتمالاً کمتر سرگرم نماینده است و کمتر حول بازیکنان ستاره می چرخد. این شاید شرح بدهد که چرا بازیکنان ما نسبت به بازیکنانی که در تیم های عظیم اروپایی و آمریکای جنوبی بازی می نمایند کمتر در معرض دید قرار می گیرند.

وی تاکید نمود: خیلی پیش نمی آید که نام ما در میان عظیمان فوتسال دنیا قرار بگیرد. به همین علت ما می خواهیم در جام دنیای عملکرد خوبی داشته باشیم. این نشان می دهد که ما در مقایسه با سایر تیم ها در چه وضعیتی هستیم. ما اینجا هستیم تا دیدگاه مردم را نسبت به ما خودمان تغییر دهیم؛ نظر مردم را در مورد تیم های آسیایی و به ویژه ایران تغییر دهیم.

سایت فیفا در گزارش خود آورده است: تیم ملی جدا از تمایل خود برای به رسمیت شناخته شدن بیشتر، انگیزه دیگری هم در آستانه بازی با ازبکستان دارد: خاطراتی که از شکست مرحله نیمه نهایی جام دنیای کلمبیا در سال 2016 مقابل روسیه رقم خورده است.

حسن زاده در این مورد اظهار کرد: بیشتر بازیکنان (ایران) که اینجا هستند، آن روز هم در حاضر بودند. ما در مورد آن بازی زیاد صحبت می کنیم و به یاد می آوریم که چقدر دردناک بود. نمی خواهیم دوباره این موضوع را پشت سر بگذاریم. هدف ما بالاتر است. مسابقات سخت تر و سخت تر می شوند و تیم ها حرفه ای تر. باید واقع بین باشیم. می دانیم که کار سخت است اما هدفمان این است که یک قدم جلوتر برویم، به فینال.

سایت فیفا بعلاوه ملاقات ایران و برزیل در یک هشتم نهایی جام دنیای کلمبیا که منجر به حذف برزیل به وسیله ملی پوشان کشورمان شد را یادآوری نموده است.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در مورد آن مسابقه گفت: لحظه بسیار خاصی بود. هیچکس فکر نمی کرد برزیل را شکست بدهیم. آن مسابقه یک بازی متناقض از احساسات بود. شادی بی مقدار ای از شکست برترین تیم دنیا داشتیم با ناراحتی بی مقدار از اینکه می دانستیم دیگر فالکائو برترین و تماشایی ترین بازیکن فوتسال را نمی بینیم. (فالکائو در آن مسابقات از بازی ملی خداحافظی کرد)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1771

به "تور برزیل: می خواهیم فینالیست جام جهانی شویم، حذف کردن برزیل لحظه خاصی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: می خواهیم فینالیست جام جهانی شویم، حذف کردن برزیل لحظه خاصی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید