واکنش سازمان لیگ فوتسال به جعل کارت ملی پوش مس سونگون

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، محمد حاجی زاده بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با طرح شکایت علیه این باشگاه مدعی شده که از عکس او برای صدور کارت محمد شجری بازیکن تیم ملی فوتسال استفاده شده و به این ترتیب، این کارت جعلی است.

واکنش سازمان لیگ فوتسال به جعل کارت ملی پوش مس سونگون

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص به خبرنگاران، گفت: کمیته حقوقی و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نظر کارشناسی ما را در این زمینه خواستند و ما هم هرچه می دانستیم به آنها اعلام کردیم.

جابری اضافه نمود: این اتفاق برای سال 1397 بوده است نه الان. در مدت زمان حضورم در سازمان لیگ فوتسال سعی کردم شفاف کار کنم و فکر می کنم عملکرد 15 ماهه بنده هم گویای این موضوع است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است قهرمانی های تیم مس به خاطر جعل این کارت پس گرفته گردد؟ تاکید نمود: این اتفاق مربوط به سنوات گذشته است و همانطور که گفتم برای سال جاری نیست. با این حال آنالیز آن و صدور رای بر عهده ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره احتمال منطقه بندی شدن لیگ برتر برای فصل آینده و تقسیم آن به دو بخش شمال و جنوب، گفت: روز گذشته در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ این پیشنهاد مطرح شد. لیگ برای باشگاه ها است و باید نظر مدیران باشگاه ها را جویا شویم. چیزی که اعلام شده، صرفا یک پیشنهاد است. ابتدا باید لیگ دسته اول تمام گردد و بعد از آن جلسه ای با مدیران باشگاه ها در این ارتباط برگزار می کنیم.

جابری در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان آغاز مجدد لیگ دسته اول فوتسال توضیح داد: آغاز این بازی ها به دو موضوع مرتبط است؛ اعلام رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف بازی تیم های شهرداری ساوه و شهرداری قرچک و انجام تست های کرونا برای تیم ها.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در انتها در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال و احتمال تداخل آن با لیگ فصل بعد، اظهار کرد: ما با کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی، هماهنگی کامل داریم. یک جلسه مشترک هم با دبیر کل فدراسیون فوتبال داشتیم. قرار شد جلسه بعدی بعد از معین زمان رسمی جام ملت های آسیا باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1079

به "واکنش سازمان لیگ فوتسال به جعل کارت ملی پوش مس سونگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ فوتسال به جعل کارت ملی پوش مس سونگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید