مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا رسماً به تعویق افتاد، تورنمنت روسیه هم کنسل شد

به گزارش سفر به تایلند، با اعلام نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا رسماً به تعویق افتاد.

مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا رسماً به تعویق افتاد، تورنمنت روسیه هم کنسل شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روسیه در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران گفت تورنمنت چهارجانبه این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شده است. از طرفی به گفته نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون آسیا به تعویق افتاده است.

لیلا صوفی زاده با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا که قرار بود تیر ماه امسال در کویت برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون آسیا به تعویق افتاد، اما هنوز تاریخ جدید برگزاری این رقابت ها اعلام نشده است. بنابراین زمان برگزاری مسابقات آقایان از اردیبهشت ماه به مرداد ماه موکول شد و رقابت های بانوان که قرار بود تیر ماه برگزار گردد احتمالاً شهریور یا مهر ماه انجام می گردد.

وی درباره لغو مسابقات چهار جانبه روسیه گفت: این رقابت ها قرار بود با حضور تیم های روسیه، پرتغال، سوئد و ایران به میزبانی روسیه برگزار گردد که برای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بازی خوبی بود، اما در نامه ای به صورت رسمی گفتند این مسابقات به دلیل ویروس کرونا کنسل شد.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال درباره مسابقات آسیایی فوتبال بانوان هم توضیح داد: فینال مسابقات آسیایی تیم های ملی فوتبال در شش ماهه پایانی سال گذشته برگزار گردید و برای برگزاری مسابقات دور بعد فرصت داریم. مسابقات مقدماتی رده های سنی زیر 17 و زیر 20 سال قرار بود در اسفند ماه سال 99 برگزار گردد و برنامه ما این بود که بتوانیم در فصل بهار 99 کمیته های فنی را تشکیل دهیم و ترکیب کادر فنی را معین و اردوها را تا زمان برگزاری مسابقات مقدماتی شروع کنیم.

وی اضافه نمود: مسابقات جام ملت های 2022 رویداد تیم ملی فوتبال بزرگسالان است که مسابقات مقدماتی آن در سال 2021 برگزار می گردد و اردوهای آماده سازی نیز باید در سال 2020 برگزار شوند. بنابراین برای آماده سازی تیم ملی فوتبال زمان داریم. برای فوتبال نگران نیستیم، اما برای فوتسال باید بعد از پشت سر گذاشتن این دوران به صورت خیلی جدی به فکر برگزاری مسابقات تدارکاتی باشیم. البته بیشتر کشورها شرایطی مشابه ما دارند و ممکن است بعد از پشت سر گذاشتن ویروس کرونا امکان فراهم شدن بازی تدارکاتی برای آنها راحت تر فراهم گردد.

صوفی زاده ابراز امیدواری کرد بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال فراهم گردد و گفت: امیدوارم بتوانیم مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال فراهم کنیم و بتوانیم مسابقات دیگری با تیم های آسیایی یا اروپایی که این شرایط را مثل ما پشت سرگذاشتند، فراهم کنیم تا با آمادگی در مسابقات آسیایی شرکت نمایند.

وی از برنامه ریزی برای تشکیل تیم ملی ب اطلاع داد و گفت: همچنین ما برنامه ریزی نموده ایم تا تیم ملی ب را تشکیل دهیم که تیم الف با تیم ب بتواند رقابت کند و از بازیکنان برتر لیگ و بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شدند و به دلیل تعداد محدود نمی توانستند در ترکیب اصلی باشند به عضویت تیم ب درآمده و مقابل تیم الف قرار گیرند. البته بازی محبت آمیز تیم زیر 20 سال با تیم ملی مطرح است که این امر را کمیته فنی باید تشخیص دهد که چقدر به صلاح این تیم است، چون با توجه به شرایط جسمانی تیم زیر 20 سال و احتمال آسیب دیدگی از لحاظ فنی باید آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 878

به "مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا رسماً به تعویق افتاد، تورنمنت روسیه هم کنسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا رسماً به تعویق افتاد، تورنمنت روسیه هم کنسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید