پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافر در استان گلستان

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از شناسایی و پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافر در سطح استان اطلاع داد.

پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافر در استان گلستان

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق آماده سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز یکشنبه 10 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: درروند بازدیدهای نظارتی از سطح استان، 20 منزلی که به صورت غیرمجاز اقدام به اسکان مسافران می کردند توسط کارشناسان مورد شناسایی قرارگرفته و پلمب شد.

او یادآور شد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در تأسیسات گردشگری، از ابتدای سال تا به امروز 325 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ضمن قدردانی از مدیران تأسیسات گردشگری سطح استان برای همکاری و تعامل در اجرای دستورالعمل های ابلاغی پیشگیری از کرونا ویروس، توضیح داد: با برنامه ریزی های به عمل آمده بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان تا انتها شرایط موجود ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا، با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 773

به "پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافر در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافر در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید