چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برگزار گردید

به گزارش سفر به تایلند، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از آمادگی کمیته های 13گانه این ستاد برای نوروز 99 اطلاع داد.

چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا 2021 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر روز یکشنبه 4 اسفندماه 1398 با اعلام این خبر اضافه کرد: چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار گردید و کمیته های این ستاد آمادگی خود را برای خدمات رسانی به زائران و گردشگران اعلام کردند.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مانور ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور تمامی دستگاهای خدمت رسان و کمیته های سیزده گانه و با حضور استاندار برگزار گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای نوروز 99 اظهار کرد: علاوه بر فضا آرایی شهر مشهد و دیگر شهرهای استان برای استقبال از نوروز، 138 جشن نوروزگاه نیز در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد تا زمینه جذب و ماندگاری زائران و گردشگران در استان افزایش یابد.

همچنین معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و در جهت پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی تمامی دستگاه های مسئول در حوزه گردشگری و زیارت اقدامات پیشگیرانه خود را برای مقابله با ویروس کرونا شروع نموده اند.

محمدصادق براتی اضافه کرد: تا به امروز گزارشی مبنی بر ورود ویروس کرونا در داخل استان نداشته ایم اما از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه در تمامی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر همچون کمیته های حمل و نقل و خدمات شهری در حال اجرا است.

همچنین محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: فرودگاه های فعال در سطح استان در آمادگی کامل به سر می برند و در راستای رعایت مسائل بهداشتی و کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سالن پرواز های ورودی خارجی فرودگاه مشهد پس از هر پرواز استریلیزه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 693

به "چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید