7 ماه است که داخل آب نرفته ام

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/خراسان رضوی قهرمان بازی های پارآسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی مساعدت نموده و استخری برای قهرمانان خراسانی فراهم کند تا بتوانیم تمرینات خود را شروع کنیم.

7 ماه است که داخل آب نرفته ام

شاهین ایزدیار، قهرمان پارالمپیکی شنای ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کل مدتی که مجید محمدی فر در هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی حضور داشت فقط یک بار او را در استخر دیدم. وعده هایی که دادند هیچ کدام عملی نشد. با توجه به صحبت هایی که از مربی ام و دبیر هیات شنیده بودم، متاسفانه عملکرد خوبی در هیات استان نداشتند.

وی در مورد شرایط تمرینات خود اعلام نمود: 7 ماه است که داخل آب نرفته ام و ضربه بزرگی به من و سایر شناگران وارد شده است. بیشترین آسیب در کرونا را رشته شنا دیده است. 80 درصد کارمان در آب است و از آن محرومیم. مگر چقدر می توانیم بدنسازی انجام دهیم تا ظرفیت هوازی خود را حفظ کنیم؟

قهرمان بازی های پارآسیایی جاکارتا ادامه داد: امیدوارم مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی مساعدت نموده و استخری برای قهرمانان خراسانی فراهم کند تا بتوانیم تمرینات خود را شروع کنیم. اگر استخرها کماکان بازگشایی نگردد، ضربه بزرگی به شناگران کشور وارد خواهد شد. مقرر شده بود از ابتداء مهر ماه در هر استان یک استخر برای قهرمانان و ورزشکاران بازگشایی گردد، اما با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا این اتفاق رخ نداد.

ایزدیار در مورد شرایط برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو مطرح کرد: شرایط برگزاری پارالمپیک هنوز تعیین نیست، اگر هم مسابقات برگزار گردد بدون حضور تماشاگران خواهد بود. 70 تا 80 درصد درآمدزایی میزبان المپیک از گردشگر ها و تماشاگران است و با وجود این مسائل احتمال برگزاری آن پایین است.

وی گفت: شناگران خیلی از کشورها در شرایط کنونی کرونا، تمرین دارند و خیلی از کشورها همچون ایران، تمرینات شناگرانش متوقف شده است. در ایران تنها استخری که باز شده، استخر آزادی تهران است که فقط چند شناگر تیم ملی در آن تمرین دارند و کسی از پارالمپیکی ها اجازه تمرین در آن استخر را ندارد. البته برای من به طور جداگانه نامه زده و اجازه تمرین در آن استخر داده شده است، اما اگر این اتفاق در مشهد اتفاق افتاده و استخری بازگشایی گردد برایم خیلی بهتر است، در غیر این صورت مجبورم تمریناتم را در تهران دنبال کنم.

قهرمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا در رابطه با حمایت های فدراسیون جانبازان و معلولین توضیح داد: به دلیل تعطیلی تمرینات و استخرها و عدم برگزاری مسابقات، فدراسیون هم دستش برای حمایت بسته بوده است. حتی مسابقات داخلی هم نداشته ایم و تمام شناگران شرایط مشابهی داشته و از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1223

به "7 ماه است که داخل آب نرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ماه است که داخل آب نرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید