کارگاه آموزشی برند سازی در اردبیل برگزار شد

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی؛به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه آموزشی برند سازی به صورت مجازی برگزار شد.

کارگاه آموزشی برند سازی در اردبیل برگزار شد

این کارگاه نهم شهریور از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان اجرا شد، مشاور ارشد اجرایی مجموعه کارهای خلاق راجینا با ارائه تعریفی از برند، گفت: برند یک نماد معین، مارک، لوگو، نام، کلمه و یا جمله ای است که شرکت ها برای تمایز محصول خود از دیگران استفاده می کنند.

النور نقی نژاد با بیان اینکه ترکیب یک یا چند مورد از این عناصر می تواند برای برندینگ یا برندسازی و ایجاد یک هویت برند به کار گرفته شود، گفت: برند، می تواند متعلق به یک کالا یا تولیدکننده، یک خدمت یا موسسه خدماتی، یک شرکت یا سازمان و یا یک شخص، مکان، رویداد یا حتی مذهب و عقیده باشد.

وی افزود: برندها برای افراد مختلف در زمان های مختلف، معانی مختلفی دارند و برندهای هوشمند و پیروز بر روی رسیدن به تمام مخاطبین مطلوب در کسب و کار تمرکز می کنند و قصد دارند تا ارتباط برند با هر فرد را ارتقا دهند.

نقی نژاد با تشریح این موضوع که برندها بی نظم و بی شکل هستند، ادامه داد: در برندهای احساسی ما اغلب به برندها به شکلی نامحدود و مبهم نگاه می کنیم. برند، می تواند مجموعه ای از تجربیات یا تعامل ها باشد اما تجربیات و تعامل هایی که امکان های نامحدود داشته باشند. تمام کاربردها و حوزه های مربوطه اهمیت دارند.

وی ادامه داد: زمانی که شرکت تصمیم می گیرد تا یک برند را به نام وجه عمومی اش پایه گذاری کند، ابتدا باید هویت برند خود یا نحوه دیده شدن آن را معین نماید به نام مثال، لوگوی شرکت اغلب پیام، شعار یا محصولی را که شرکت ارائه می دهد دربرمی گیرد. در واقع هدف این است که برند را برای مشتری به یاد ماندنی و مجذوب کننده نماید.

مشاور ارشد اجرایی مجموعه کارهای خلاق راجینا شرح داد: شرکت برای برندینگ معمولاً با یک تیم طراحی مشورت می کند تا ایده هایی در مورد جنبه های بصری یک برند، همچون لوگو یا نماد را ارائه دهند. یک برند پیروز، پیام یا حس مورد نظر شرکت را به تصویر می کشد و سبب آگاهی و شناخت از برند یا چیزی که قصد ارائه آن را دارد می شود. از سوی دیگر، یک برند ناکارآمد غالباً ناشی از انتقال نادرست اطلاعات می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجزای مشهود برای برندسازی شامل حوزه، شخصیت، معماری، نام و شعار، صدا و پیام، وب سایت و … است که آن را در فکر مشتریان، معین و مجزا می کند.

در انتها این کارگاه به پرسش های حاضران از سوی مدرس کارگاه پاسخ های لازم ارائه و راهنمایی های مناسب پیشنهاد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1746

به "کارگاه آموزشی برند سازی در اردبیل برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی برند سازی در اردبیل برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید