کلوپ: شاید آلمان با یوواخیم لوو قهرمان اروپا شد

به گزارش سفر به تایلند، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به حمایت از یوواخیم لوو پرداخته است.

کلوپ: شاید آلمان با یوواخیم لوو قهرمان اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا بهار از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شکست سنگین برابر تیم ملی اسپانیا باعث شد شایعات زیادی در خصوص احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی آلمان و قطع همکاری با یوواخیم لوو منتشر گردد، اما در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور اعلام نمود حداقل تا انتها رقابت های یورو 2020 با او ادامه خواهد داد. گرچه از یورگن کلوپ به عنوان یکی از نامزدهای جایگزینی یوواخیم لوو نام برده می شد، اما او معتقد است احتمال پیروزیت تیم ملی آلمان در رقابت های یورو وجود دارد.

یورگن کلوپ گفت: مردم همواره فکر می نمایند که سرمربی بعدی بلافاصله تیم را متحول نموده و می تواند عملکرد درخشانی ارائه دهد. نباید فراموش کرد یوواخیم لوو برای سالهایی طولانی روی نیمکت تیم ملی آلمان بسیار پیروز بوده است.

از نظر من احتمال بزرگی وجود دارد که یوواخیم لوو بتواند به طور کامل شرایط را برعکس کند. سال آینده مسابقات قهرمانی اروپا برگزار می گردد و شاید تیم ملی آلمان تحت راهنمایی او به عنوان قهرمانی دست یافت.

کلوپ همچنین در خصوص تصمیم یوواخیم لوو مبنی بر دعوت نکردن از ژروم بواتنگ، توماس مولر و مت هوملس نیز گفت: در حال حاضر همه در خصوص این تحولات صحبت می نمایند و معمولا در ابتدا این شکل تصمیمات حواشی فراوانی به همراه دارد، اما در ادامه تاثیرات فراوان آن در تیم ملی آلمان دیده می گردد. من به یوواخیم لوو اعتماد دارم و می دانم دقیقا در این رابطه برنامه ریزی داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1364

به "کلوپ: شاید آلمان با یوواخیم لوو قهرمان اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: شاید آلمان با یوواخیم لوو قهرمان اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید