کونته: فشار صدر جدول را دوست دارم

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی چلسی معتقد است تیمش می تواند فشار حضور در صدر جدول را تحمل کند. او بیان نمود عاشق چنین فشارهایی است.

کونته: فشار صدر جدول را دوست دارم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکسپرس، چلسی توانسته است خودش را از جمع مدعیان جدا کند و با 11 برد پیاپی، مدعی نخست قهرمانی این فصل محسوب می شود.

آنتونیو کونته درباره حضور در صدر جدول در نخستین سال مربی گری اش در لیگ انگلیس گفت: حضور در صدر، اتفاق خوبی است. به حرف مردم که می گویند چلسی قهرمان لیگ می شود و با بقیه تیم ها فرق دارد، اهمیت نمی دهم. وقتی صدر جدول باشید، همه درباره تیم شما حرف می زنند و طبیعتا روی شما فشار می آید ولی من عاشق این فشار هستم. معتقدم تیمم می تواند فشار حضور در صدر جدول را تحمل کند. ترجیح می دهم چنین فشاری روی تیمم باشد و بدانم که هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

چلسی دوشنبه باید در هفته هجدهم لیگ انگلیس برابر بورنموث در خانه به میدان برود که بعید دیدار سختی برای آبی پوشان باشد. کونته که با یوونتوس قهرمانی در لیگ ایتالیا را در کارنامه دارد، در این زمینه گفت: بازیکنان چلسی در گذشته نشان دادند چه قابلیت هایی دارند. این اولین بار نیست که من یا بازیکنان چلسی در صدر قرار گرفتیم. الان مهم است که فقط به بازی بعدی فکر کنیم نه سرانجام فصل تا بتوانیم پیشرفت کنیم و قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 760

به "کونته: فشار صدر جدول را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: فشار صدر جدول را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید