گرت ساوت گیت: کین برای هر جوانی یک الگوست، استرلینگ از اینکه هت تریک نکرد، ناراحت است

به گزارش سفر به تایلند، گرت ساوت گیت در مجموع از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.

گرت ساوت گیت: کین برای هر جوانی یک الگوست، استرلینگ از اینکه هت تریک نکرد، ناراحت است

به گزارش خبرنگاران، گرت ساوت گیت پس از رجحان 4 - صفر تیمش مقابل بلغارستان در انتخابی رقابت های یورو 2020 از کوشش شاگردان خود ستایش کرد.

سرمربی تیم ملی انگلیس در این باره گفت: به نظرم با گذشت دقایقی از بازی بهتر شدیم. نیازی نبود اوضاع را خیلی پیچیده کنیم. خطرناک ظاهر شدیم و در بعضی مواقع چند اضافه کاری با توپ داشتیم. سیستم حریف باعث شد وقتی توپ را در اختیار نداشتیم، با مشکلاتی روبرو شویم.

او در ادامه اضافه کرد: در چنین بازی هایی تمرکز داشتن خیلی مهم است. همواره این حس را داشتم که از قدرت تهاجمی کافی برای برنده شدن در بازی برخوردار هستیم. هر تیمی لحظات خودش را دارد و باید فرارها را دید. در کل راضی هستم. در بعضی صحنه ها حرکات هجومی مان هیجان انگیز بود. همواره شاهد گل کردن پنالتی ها توسط کین هستیم. او روز گذشته پنالتی های زیادی زد و ما امروز روی نیمکت با خونسردی بالا کارش را دنبال کردیم. هری مثالی عالی برای هر جوانی است. می توانستید ببینید چگونه خودش را آرام می نماید و دروازه بان نمی دانست قصد او ضربه زدن به کدام جهت است. استرلینگ از اینکه هت تریک نکرده، ناراحت است. به باور من از همان سوت ابتدایی و در کل بازی یک تهدید محسوب می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 334

به "گرت ساوت گیت: کین برای هر جوانی یک الگوست، استرلینگ از اینکه هت تریک نکرد، ناراحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرت ساوت گیت: کین برای هر جوانی یک الگوست، استرلینگ از اینکه هت تریک نکرد، ناراحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید