820 واحد مسکونی در شهرهای گلستان به بهره برداری می رسد

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: 820 واحد مسکونی در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان گلستان هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

820 واحد مسکونی در شهرهای گلستان به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد تقی زمانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی با بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

وی اضافه نمود: این واحدهای مسکونی شامل پروژه های مسکن مهر 360 واحدی بندرترکمن، 108 واحدی بندرگز، مرحله نخست 122 واحدی دلند و همچنین افتتاح 230 واحد مسکن شهری خودمالک در سطح شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان گلستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان توضیح داد: در هفته دولت سال جاری همچنین 10 طرح هادی روستایی در روستاهای نصرکان، مهدی آباد، نوده ملک، گلیداغ، چناران، قانجیق شهرک، پرسه سو، مبارک آباد، ارازگل و روستای اوقچی عظیم به بهره برداری می رسد.

زمانی نژاد توضیح داد: برای اجرای این تعداد طرح هادی در روستاها نیز بیش از 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه نمود: در این ایام همچنین ساخت طرح هادی روستاهای نقی آباد و حسین آباد تپه شهرستان رامیان نیز شروع می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین با اشاره به اجرای طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی از سال 84 در استان گلستان گفت: در هفته دولت سال جاری 976 واحد مسکونی روستایی نیز در استان گلستان با بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

زمانی نژاد اظهار کرد: تا به امروز براساس این طرح 45 هزار و 968 واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین از اتمام فاز دوم عملیات اجرایی طرح هادی روستای قره بلاغ از شهرستان علی آباد کتول با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال اطلاع داد و اضافه نمود: در این طرح 3 هزار متر جدول گذاری، 1500 متر جابجایی شبکه برق، 10680 مترمربع زیرسازی و آسفالت و 1900 مترمربع محوطه سازی اجرا شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 843

به "820 واحد مسکونی در شهرهای گلستان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "820 واحد مسکونی در شهرهای گلستان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید