آرامش به محورهای مواصلاتی البرز باز می گردد

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: تردد خودروها در اغلب محورهای استان به کندی صورت می گیرد.

آرامش به محورهای مواصلاتی البرز باز می گردد

مهرداد جهانی درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران منطقه البرز، گفت: با توجه به اینکه در آخرین روزهای فصل تابستان به سرمی بریم، شاهد بازگشت آخرین موج مسافران از سفر هستیم.

وی ادامه داد: با سرانجام دور سوم سفرهای تابستانی، شاهد تردد خودروهای زیادی در محورهای مواصلاتی استان برای بازگشت به خانه هستیم بر این اساس پیش بینی می گردد، در روزهای آخر شهریور حجم ترافیکی در محورهای پرتردد استان (کرج - چالوس، کرج - تهران و کرج - قزوین) افزایش یابد.

وی شرح داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، امروز(30 شهریور) تردد درآزاد راه کرج - تهران به دلیل ترافیک نیمه سنگین به کندی صورت می گیرد.

جهانی شرح داد: علاوه براین، در برخی نقاط محور کرج - چالوس و محور کرج - قزوین هم شاهد کندی در تردد خودروها هستیم.

این مسئول ادامه داد: با بازگشایی مدارس و سرانجام فصل سفر، وضعیت ترددی در محورهای مواصلاتی استان به حالت عادی و روان بازمی گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: برای جلوگیری از وقوع ترافیک از مردم درخواست می گردد زمان بازگشت خود را به ساعات اولیه صبح و یا اواخر شب موکول کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 391

به "آرامش به محورهای مواصلاتی البرز باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش به محورهای مواصلاتی البرز باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید